آمادگی کامل وزارت خارجه برای برگزاری دور دوم انتخابات در خارج از کشور

معاون وزارت خارجه گفت: برای برگزاری دور دوم انتخابات در خارج از کشور آمادگی کامل داریم.

علیرضا بیگدلی معاون وزارت خارجه با اشاره به کشیده شدن انتخابات به دور دوم گفت: با تجربه‌ای که امروز کسب شد آمادگی کامل داریم که در همکاری با دولت های میزبان با همین شور امروز انتخابات دور دوم را هفته‌ی آینده در خارج از کشور برگزار کنیم.

 معاون وزارت خارجه، بیان کرد: در روزهای اول که برای انتخابات طراحی می‌کردیم این احتمال را همانطور که در قانون دور دوم نیز پیش بینی شده، پیش بینی کرده بودیم که در صورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود، اقدامات لازم را صورت دهیم.

 وی گفت: کلیه تعرفه‌ها و اقلام برگزاری دور دوم انتخابات پیشتر به حوزه های رای گیری خارج از کشور ارسال شده است. با تجربه‌ای که امروز کسب شد آمادگی کامل داریم که در همکاری با دولت های میزبان با همین شور امروز انتخابات دور دوم را هفته‌ی آینده در خارج از کشور برگزار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Mohieddin
۰۲:۰۰ ۱۰ تير ۱۴۰۳
لطفا یک فکری بحال تروریست ها در اطراف محل رای گیری ها در کشورهای اروپای غربی و انگلستان کنید.. مزاحمت اراذل و اوباش و تروریست های بین المللی مانع امنیت کامل رای دهندگان هستند .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۰ تير ۱۴۰۳
دقیقا
به طرف زن باردار و فرزند خردسال اون لنگه کفش پرت کردند ، پلیس هم انگار دیوار ولی اگر به اونها نگاه میکردی میخواست دستگیری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۹ تير ۱۴۰۳
به نظر من در خارج برگزار نکنید بهتره ،چون اکثرشون پزشکیان خواهند بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۹ تير ۱۴۰۳
روح شهید رئیسی شاد ، به نیت ایشان رأی به سعید جلیلی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۹ تير ۱۴۰۳
اینهمه هزینه
با این اوضاع مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۹ تير ۱۴۰۳
اینجور رای گیری اشتباه است

باید افرادی که خارج از کشور هستند تا یک هفته قبل از انتخابات در سامانه ای برای شرکت در انتخابات ثبت نام کنند و محل رای دادنشون رو مشخص کنند و فقط افرادی که میخواهند جزء رای دهندگان باشند جزء آمار مشارکت بیایند نه همه ی افراد خارج از کشور که خیلی از آنها به صندوق های رای دسترسی ندارند
آخرین اخبار