تشکر سرکنسول ایران در جده از عربستان به‌دلیل همکاری در برگزاری انتخابات

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده از مقامات سعودی به خاطر همکاری آنها در برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در این کشور تشکر و قدردانی کرد.

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده پس از برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در روز جمعه که با حضور ایرانیان مقیم و حجاج و زائران ایرانی حاضر در این کشور برگزار شد، در پیامی از مقامات سعودی به خاطر همکاری آنها در برگزاری این انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: «خوشبختانه روند همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی عربستان سعودی، نوید بخش ارتقای روابط دوجانبه و افزایش پیوند‌های صمیمی میان ۲ کشور است».

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران همچنین «از نقش سازنده وزارت امور خارجه، دفتر وزارت خارجه عربستان سعودی در مکه مکرمه (جده) و مسئولان امنیتی و پلیس دیپلماتیک که با تلاش‌های خود زمینه برگزاری انتخابات در شرایط مناسب و امن را فراهم کردند»، تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۰ تير ۱۴۰۳
تشکر سعودی! بخاطر 600 فوتی مصری و رها کردن اجساد زوار محترم خانه خدا! بخاطر مخالفت بیجا با انتخابات ایران، بخاطرجلوگبری از مراسم برائت، بخاطر اینکه به مسلمانان با 40000 شهید فلسطینی حق یک فریاد کوچک هم بر علیه اسرائیل ندادند، ... از تشیع صفوی الحذر.
آخرین اخبار