مخبر: از حضور آگاهانه مردم در انتخابات صمیمانه قدردانی می‌کنم

سرپرست ریاست جمهوری گفت: بی‌شک تداوم مشارکت مردم در دور دوم انتخابات، موجب یأس بیشتر بدخواهان کشور و نظام در سراسر جهان خواهد شد.

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای با قدردانی از حضور مردم در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری تصریح کرد: بی‌شک تداوم این مشارکت و حضور آگاهانه ملت در دور دوم رویداد ملی انتخابات، موجب یاس بیشتر بدخواهان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقویت توان و امید دوستداران آرمان‌های بلند نظام اسلامی در سراسر جهان خواهد شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز و خستگی‌ناپذیر ایران، اکنون که تقدیر الهی بر این بود که با شهادت رئیس جمهور مردمی و جامع‌الاطراف، شاهد برگزاری پیش از موعد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور باشیم، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید، بر خود فرض می‌دانم از حضور آگاهانه شما ملت بصیر که جلوه دیگری از مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشتید، صمیمانه قدردانی کنم.

همانطور که رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) تاکید فرمودند، دوام جمهوری اسلامی و قوام جمهوری اسلامی و عزّت جمهوری اسلامی و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقّف به حضور مردم است و بی‌شک تداوم این مشارکت و حضور آگاهانه ملت در دور دوم رویداد ملی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، موجب یاس بیشتر بدخواهان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقویت توان و امید دوستداران آرمان‌های بلند نظام اسلامی در سراسر جهان خواهد شد.

اینجانب، از آحاد مردم، گروه‌های مختلف سیاسی، مراجع بزرگوار عظام و همه کسانی که مسئولانه در تشویق مردم برای مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور، ایفای نقش کردند، سپاسگزارم. همچنین از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران به ویژه مجموعه وزارت کشور، شورای نگهبان، ستاد انتخابات کشور، هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، استانداران، فرمانداران و بخشداران، نیرو‌های نظامی و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی در تامین امنیت شعب اخذ رای و نیز از اصحاب رسانه و خبر به‌ویژه رسانه ملی و خبرنگاران گرامی که با آگاهی بخشی مستمر و به موقع، زمینه حضور بیشتر مردم در انتخابات را مهیا کردند، قدردانی می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۱۰ تير ۱۴۰۳
خدا قوت ای رهروشهیدان خدمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۳ ۱۰ تير ۱۴۰۳
حماسه آفریدن یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۱۰ تير ۱۴۰۳
هیچوقت زحمت های شمارا فراموش نمیکنیم که چجوری در بحبوبه ی شهادت رئیس جمهور عزیزمان چگونه بار مسولیت سنگین را به دوش گرفتین و با تمام وجود ابن چهل روز برای کشور زحمت کشیدین...تنتان سلامت مرد بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۰ تير ۱۴۰۳
آقای مخبر با این گرانی ها
واقعا زندگی کردن سخت و نا ممکن شده
چرا کالابرگ رو قطع کردید ؟
چرا یارانه را زیاد نمی کنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۰ تير ۱۴۰۳
۴۰ درصد مردم آگاه بودند و ۶۰ درصد نا آگاه!
چرا اکثریت ملت # نا آگاه شده اند ؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۰ تير ۱۴۰۳
۶۰٪ اکثریت نا آگاه بودن نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۹ تير ۱۴۰۳
خدا قوت یاران خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۹ تير ۱۴۰۳
تو عشقی اقای مخبر،اصلا دلم نمیاد پزشکیان بیاد که هروز این ها رو در تلویزیون ببینم و شمایی ک صادقانه کار میکنید رو دیگ نبینیم...پس بامید خدای مهربون،اقای جلیلی رییس دولت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۹ تير ۱۴۰۳
الان ۴۰ درصد خوبه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۹ تير ۱۴۰۳
40 درصد
آخرین اخبار