پوشش انتخابات ریاست جمهوری توسط ۱۵۰ خبرنگار و عکاس در اهواز

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز با تقدیر از نقش آفرینی رسانه‌ها در انعکاس فرایند انتخابات در این شهرستان گفت: تعداد ۱۵۰ کارت شناسایی برای حضور خبرنگاران و عکاسان در شعب توسط کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز صادر شد.

باقر ابراهیمی روز شنبه نهم تیرماه با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کارت شناسایی برای ۱۵۰ خبرنگار و عکاس از رسانه‌های مختلف از جمله صدا و سیمای مرکز خوزستان، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، شبکه‌های تلویزیونی، رسانه‌های الکترونیک، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و رسانه‌های مکتوب و عکاسان صادر شد؛ که این رویداد به خوبی انعکاس داده شد.

او به برگزاری تور رسانه‌ای توسط کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز اشاره کرد و افزود: تور رسانه‌ای بازدید خبرنگاران از شعب ثابت حوزه انتخابیه شهرستان اهواز از دیگر اقداماتی بود که در روز هشتم تیرماه در ۲ مرحله با حضور بیش از ۳۰ خبرنگار و عکاس انجام شد. 

ابراهیمی از زحمات و تلاش‌های رسانه‌ها در انعکاس فرایند انتخابات از روز نخست تاکنون در جهت امید آفرینی و مشارکت حداکثری تشکر و قدردانی کرد و گفت: رسانه‌ها همواره در حوزه‌های مختلف از جمله اجتماعی، سیاسی و بحران‌ها نقش مهم و اثرگذاری دارند که در این دوره انتخابات نیز شاهد حضور خوب و منسجم خبرنگاران و عکاسان در شعب اخذ رای بودیم.

وی در ادامه گفت: ۶۰۷ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اهواز شامل ۵۷۱ شعبه در بخش مرکزی، ۲۰ شعبه بخش غیزانیه و ۱۶ شعبه در بخش اسماعیلیه شهرستان اهواز آماده سازی شده بود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز در پایان گفت: از تعداد ۶۰۷ شعبه در شهرستان اهواز ۵۳۷ شعبه شهری و ۷۰ شعبه روستایی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار