رئیس جمهور آینده توسعه پایدار زیست محیطی را پیگیری کند

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: دیدگاه رئیس جمهور آینده در حوزه محیط زیست باید به جای بهره‌کشی از سرزمین، توسعه پایدار باشد.

داود میرشکار مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در رویداد انتخابات اظهار کرد: انتخابات یکی از شمول جمهوری اسلامی ایران است و همه مردم باید برای تعیین رئیس جمهور و سرنوشت کشورشان تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: مردم در این جامعه زندگی می‌کنند و از چالش‌های محیط خود خبر دارند و از عملکرد و برنامه‌های کاندیداها هم اطلاع دارند، بنابراین باید وارد صحنه شوند تا با انتخاب درست شاهد ایران قوی و پویا باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: از نظر عمومی رئیس جمهور آینده باید فردی فعال، پرکار، آگاه و منطبق با مبانی انقلاب باشد. همچنین از نظر تخصصی، دیدگاه رئیس جمهور آینده در حوزه محیط زیست باید به جای بهره‌کشی از سرزمین، توسعه پایدار باشد.

لزوم توسعه کسب و کارهای سبز و سازگار با محیط زیست

میرشکار عنوان کرد: همچنین انتظار می‌رود رئیس جمهور آینده از ظرفیت‌های موجود برای اشتغال استفاده کند، توسعه کسب و کارهای سبز و سازگار با محیط زیست یکی از این کارها است که از تخریب محیط زیست پیشگیری می‌کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: انتظار می‌رود رئیس جمهور آینده در خصوص آموزش همگانی، برنامه‌های مناسبی داشته باشد تا مردم به اجرای برنامه‌های محیط زیستی کمک کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.