سد بالاخانلو به نام شهید آیت الله رئیسی مزین شد

استاندار قزوین گفت: سیاست های دولت سیزدهم بدون هیچ گونه کم و کاست در قزوین اجرایی شد و سد بالاخانلو به نام شهید آیت الله دکتر رئیسی نامگذاری می شود.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین گفت: خدمتگذاری در دولت سیزدهم که دولت تراز و دولتی که از این پس سنجه‌ای در حوزه‌های اجرایی خواهد بود افتخار بزرگی برای مدیران اجرایی است و فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص امیدواری به حل مسائل اقتصادی در صورت تداوم دولت سیزدهم در کنار تمامی تعاریف و تمجید‌های ایشان قوت قلبی برای مدیران این دوره می‌باشد.

وی افزود: وفاداری به مردم و منافع کشور و تلاش برای تعالی کشور از مهم‌ترین اصول مدیریتی دولت سیزدهم بود که در همین راستا هم توفیقات زیادی به دست آمد، توفیقاتی که در بسیاری از حوزه‌ها بی نظیر و یا کم نظیر بود.

اعلایی گفت: آیت الله رئیسی با طهارت بخشیدن به جایگاه قدرت، به کنار راندن نگاه‌های شخصی، ایجاد یک ظرفیت توام با اخلاق و تعامل و توجه به منافع کشور، دولت را اداره می‌کرد و با شهادت خود این دوره را در تاریخ ماندگار کرد، سیاستی که امیدواریم دنباله دار باشد.

استاندار قزوین اضافه کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، خواست و اراده ملت در انتخابات‌های مختلف محقق شده است در روز‌های پیش رو هم همین اتفاق خواهد افتاد و تصمیم مردم عملیاتی خواهد شد.

استاندار قزوین با اشاره به برخی از اقدامات مجموعه مدیریتی استان در دولت سیزدهم اضافه کرد: تلاش بر این بود که نگاه رئیس جمهور به بهترین شکل ممکن در استان اجرایی شود و در همین راستا تقابل با فساد، تعهد به اخلاق، گذشت از بی اخلاقی، بی توجهی به حاشیه سازی و بکارگیری افراد متخصص و متعهد و بسیاری از موارد در استان ساری و جاری شد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: همین سیاست‌ها باعث موفقیت‌های متعددی در استان شد و به طور مثال تنها در حوزه ورزش استان قزوین تا به امروز ۱۰ درصد ظرفیت سهمیه المپیک کشور را کسب کرده و در المپیک سه نماینده دارد که در طول تاریخ استان بسیار قابل توجه است.

وی افزود: مجموعه مدیریتی استان با تمام توان و تلاش خدمت گذاری را به مردم انجام داد و در ادامه هم به بهترین شکل ممکن انتخابات را برگزار خواهیم کرد و امیدواریم مردم با حضورشان بهترین تصمیم را بگیرند.

در این جلسه مصوب شد سد بالاخانلو به نام شهید آیت الله دکتر رئیسی نامگذاری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.