استاندار قزوین: 

حضور مردم در صحنه دوام نظام را رقم می‌زند

استاندار قزوین گفت: قوام و دوام نظام مقدس اسلامی به حضور و حمایت مردم وابسته است و یکی از ظواهر آن نیز مشارکت حداکثری در انتخابات است.

سیدمهدی اعلایی  استاندار قزوین با حضور در گلزار شهدای قزوین و امامزاده حسین (ع)، پس از انداختن برگ رای خود در صندوق انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، در گفتگو با خبرنگاران گفت: الحمدالله مردم استان قزوین همانند سایر هموطنان کشورمان امروز حماسه دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی با برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رقم خواهند زد.

وی ادامه داد: در همان ابتدای آغاز رای گیری، بیش از ۵۰ هزار برگ رای در صندوق‌ها ریخته شد که این مساله بیانگر حضور و مشارکت گسترده مردم دیار مینودری در پای صندوق‌ها این دوره از انتخابات ریاست جمهوری است و انشاالله تا پایان وقت نیز شاهد خلق حماسه دیگری در این استان خواهیم بود.

استاندار قزوین ادامه داد: امروز به همراه سایر مدیران اجرایی استان در دولت سیزدهم در جوار حرم مطهر امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای شهر قزوین حضور پیدا کردیم و پای صندوق‌های رای آمدیم برای تجدید پیمان با شهدای انقلاب اسلام و اعلام آمادگی می‌کنیم برای امانتی که مردم با حمایت دولت سیزدهم در دستان ما قرار داده بودند تا در این موقع حساس با حداکثر امانتداری آن را برای خدمت گذاری دولت چهاردهم مهیا کرده و تحویل دولت جدید بدهیم.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص حضور گسترده مردم در انتخابات، تاکید کرد: بنده نیز به تبعیت از ایشان از مردم شهید پرور قزوین دعوت می‌کنم که در راستای اجابت به فرمایش مقام عظمای ولایت و برای خلق حماسه‌ای باشکوه و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی همانگونه که ایشان نیز فرمودند "مهمترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی مهیا کردن فرصت تصمیم گیری برای اداره کشور توسط مردم است" حضور شایسته‌ای را در خلق یک حماسه دیگر رقم بزنند.

اعلایی با بیان اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات برای پایدار کردن فرآیند خدمتگذاری به نظام خواهد بود، تصریح کرد: امروز شاهد یکی از این نماد‌ها برای پایداری و قوام نظام مقدس اسلامی هستیم و به لطف خدا انشاالله انتخاب درستی هم رقم خواهد خورد و فضای خدمتی که صادقانه شهید جمهور در تاریخ انقلاب ماندگار کرد به لطف خدا به امانتداری که روی کار خواهد آمد، آن را تحویل گرفته و تداوم پیدا کند تا ایران اسلامی به درجه اعلای خود دست پیدا کند.

استان قزوین حدود ۹۶۰ هزار واجد شرایط رای دارد.

هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای ثابت و سیار شهری و روستایی وظیفه جمع آوری آرای مردم استان قزوین در چهاردهمین دوره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را برعهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.