حجت الاسلام رضا عزتزمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات کشور امروز ۳۱ خرداد در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی، بازوی تبیینی امام جامعه است، افزود: وقتی وارد حوزه تبیین میشود مهمترین مسئله، رساندن حرف به همه آحاد جامعه است و ذهن همه افراد جامعه مورد خطاب قرار میگیرد و باید گرههای ذهنی آنان باز شود.
وی بیان کرد: این دایره وسیعی که مورد خطاب امام جامعه است و دستگاه تبلیغ را با این حجم مخاطب رو به رو میکند، نیازمند خلاقیتها و نوآوری و ایجاد ظرفیتهایی است که در واقع انقلاب اسلامی فرصت آن را در اختیار دستگاه تبلیغ قرار داده است.
حجت الاسلام عزتزمانی ادامه داد: رویکردها و خلاقیتها و طراحیهای رو به جلو طوری باید چیده شود که قدرت دسترسی به امور جامعه را پیدا کنیم.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ادامه گفت: با ایجاد شبکههای فکری و طراحیها و استفاده از ظرفیت فعالین رسانهای و حوزوی به دنبال این هستیم تا در دو حوزه محتوا و قالبها و روشها حرکت کنیم.
وی با اشاره به میهمانی بزرگ غدیر عنوان کرد: امسال در بیش از ۳۰۰ شهر به طول ۲۹۰کیلومتر شاهد برگزاری میهمانی بزرگ برای امیرالمومنین علی علیه السلام در روز عید غدیر خواهیم بود.
حجت الاسلام عزتزمانی در پایان در خصوص طرح زندگی آیهها گفت: این طرح یک فناوری برای ایجاد ظرفیت اتصال مردم با قرآن است و یک نگاه اعتقادی دارد و حدود ۳۰ دستگاه در اجرای آن مشارکت داشتند و ۴۵ میلیون نفر ۳۰ آیه از آیات قرآن کریم را حفظ کردند و با آن ارتباط گرفتند.