اختصاص ۱۱۷ شعبه اخذ رأی به شهرستان بهار

فرماندار شهرستان بهار از اختصاص ۱۱۷ شعبه اخذ رأی به این شهرستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

مجتبی فیض اللهی گفت: از این تعداد شعبات اخذ رای پیش‌بینی شده برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعداد ۵۳ شعبه اخذ رای در بخش مرکزی، ۳۵ شعبه در بخش لالجین و ۲۹ شعبه در صالح آباد مستقر خواهد شد.

او با بیان اینکه کمیته‌های ۱۶گانه برای برگزاری انتخابات و تعیین ۱۱۷ شعبه اخذ رای در شهرستان بهار انجام شده است، گفت: در این دوره از انتخابات و در راستای بالا بردن مشارکت مردمی ۲۵ شعبه سیار نیز در شهرستان بهار به جمع‌آوری آرای مردم خواهند پرداخت.

فرماندار شهرستان بهار بر لزوم حمایت و پشتیبانی همه جانبه شهرداران و دهیاران بر برگزاری انتخابات تأکید و گفت: مهم‌ترین وظیفه ما برگزاری یک انتخابات سالم با فراهم کردن زمینه مشارکت پرشور مردم و صیانت از آراء شهروندان است.

فیض اللهی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، گفت: مدیریت شهری و روستایی باید همه تلاش خود را برای عینیت بخشیدن به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات سالم و باشکوه به کار گیرند.

او گفت: با توجه به ابلاغ وزارت کشور برای انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری، در شهرستان بهار برگزاری جلسات معتمدین تشکیل هیئت اجرایی و تعیین شعبات در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار شهرستان بهار در ادامه تبیین دستاورد‌ها و خدمات دولت را ضرورت ادامه راه شهید رئیسی دانست و افزود: باید با تبیین‌گری و اطلاع‌رسانی از دستاورد‌های نظام بویژه در دولت شهید رئیسی، در جامعه اعتمادافزایی و امیدبخشی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بهار هم گفت: کمیته‌های ۱۱ گانه ستاد اربعین در شهرستان فعال شده‌اند و به زائرین خدمات رسانی خواهند داشت.

رضا شالبافیان از برپایی ۱۳ ایستگاه صلواتی در شهرستان بهار و سه ایستگاه صلواتی در کربلای معلی خبرداد و گفت: ایستگاه صلواتی در کربلا شامل ایستگاه آیت الله بهاری (ره)، روستای حسام آباد و شهر مهاجران خواهد بود و از ۲۷ مرداد به ارائه خدمات می‌پردازد.

او گفت: در سال گذشته اسکان و پذیرایی به ۴۰ هزار نفر از زائران توسط ستاد اربعین در شهرستان بهار انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.