پس‌انداز سه جوان همدانی صرف آزادی سه زندانی شد

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: به مناسبت عید غدیر سه دوست همدانی بخشی از اندوخته خود را صرف آزادی سه زندانی جرائم غیرعمد کردند.

 یدالله روحانی منش با بیان اینکه این سه جوان با همراهی چند نفر دیگر همه ساله اندوخته و پس انداز خود را صرف برگزاری جشن غدیر می‌کنند گفت: این جوانان امسال بخشی از این هزینه را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص دادند و با صرف یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال سه زندانی را آزاد کردند که آنها به آغوش خانواده بازگشتند.

او گفت: ۲۳۲ زندانی جرائم غیرعمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

روحانی گفت: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

برچسب ها: ستاد دیه ، عید غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.