در دولت سیزدهم انجام شد؛

احیای ۱۲۹ واحد اقتصادی راکد  در استان همدان 

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان گفت: ۲ هزار و ۲۴۳ میلیارد ریال تسهیلات برای احیای ۱۲۹ واحد راکد و نیمه فعال در دولت مردمی سیزدهم پرداخت شده است.

ارسلان حسن پور مجموع سرمایه‌گذاری این طرح‌های راکد در استان را ۶ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: با مشارکت و حمایت صندوق کارآفرینی امید بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از آن تامین و پرداخت شده است.

او با تاکید بر رسالت صندوق در تحقق تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری و تاکید شخص رییس جمهور شهید در حوزه احیای واحدهای اقتصادی راکد و نیمه فعال گفت: با راه اندازی دوباره این واحدهای راکد یا نیمه فعال برای بیش از ۲۲۰ نفر شغل پایدار ایجاد شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان گفت: این طرح های حمایت شده در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدمات از جمله صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات، بسته بندی مواد غذایی، گلخانه، تامین قطعات خودرویی و کشاورزی، دامداری و صنایع کوچک است.

حسن پوربا بیان اینکه تسهیلات این صندوق با نرخ سود پایین به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود، گفت: تقویت کارآفرینی و کمک به توسعه اشتغال از اولویت های اصلی این صندوق به شمار می رود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار