فراهم بودن شرایط برگزاری دور دوم انتخابات در نهاوند

فرماندار نهاوند گفت: با توجه به تجربه دور اول انتخابات ریاست جمهوری شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز جمعه فراهم است.

 ضرغام احمدوند در ستاد انتخابات شهرستان نهاوند از بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های شهرستان جهت برگزاری دوره دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

وی با قدردانی از برگزاری انتخابات مرحله اول در شهرستان بدون هیچ مشکلی اظهار داشت: رؤسای کمیته‌ها و هیئت اجرایی طبق قانون در این مرحله هم به وظیفه خود در راستای مشارکت حداکثری عمل کنند.

فرماندار نهاوند افزود: طبق اعلام ستاد انتخابات کشور جمعه ۱۵ تیرماه دوره دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می‌شود و ما باید آماده‌باشیم.

وی ادامه داد: مجموعه فرمانداری و همه اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان بایستی نسبت به انجام روند اجرایی و صیانت از آرای مردم تلاش و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم.

احمدوند تأکید کرد: ما وظیفه‌داریم مشکلات و نقاط ضعف در شعب اخذ رأی در دور قبل را برطرف و باقدرت بستر و شرایط لازم را در این مسیر برای برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به تجربه روز جمعه گذشته در برگزاری انتخابات امیدواریم همانند مرحله اول انتخابات خوبی را در پیش داشته باشیم.

فرماندار نهاوند گفت: در مرحله اول انتخابات ۱۴۹ شعبه اخذ رأی کار رأی‌گیری از شهروندان را بر عهده داشتند و بدون هیچ مشکلی کار انجام شد.

طبق اعلام وزارت کشور مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برگزار می‌شود.

برچسب ها: فرمانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار