اجرای ۴۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در ملایر

رئیس راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ملایر گفت: ۴۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان تا پایان امسال انجام می‌شود.

هاشم اسکندریان افزود: سال گذشته ۳۵ کیلومتر روکش آسفالت، پنج کیلومتر ساخت راه روستایی و ۵۰۰ کیلومتر خط‌کشی در سطح محور‌های ارتباطی این شهرستان اجرا شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر ادامه داد: همچنین طی سال گذشته ۱۵ مورد از نقاط حادثه‌خیز این شهرستان رفع و پنج کیلومتر نیوجرسی و روشنایی نصب، بیش از هزار کیلومتر شانه‌سازی در محور‌های ارتباطی این شهرستان اجرا شد.

اسکندریان تعدیل شیب شیروانی و آزادسازی حریم، ۲۲ مورد ایمن‌سازی تقاطع و هفت مورد ترانشه‌برداری در راه‌های اصلی و فرعی و روستایی شهرستان ملایر را از دیگر اقدامات طی سال گذشته برشمرد.

وی با اشاره به ساخت و بهسازی راه روستایی در ملایر، افزود: عملیات اجرایی ساخت راه روستایی مالیچه و ایرانه به طجر فعال و تاکنون چهار کیلومتر از این راه روستایی آسفالت‌ریزی شده و بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

اسکندریان ادامه داد: عملیات تعریض و ساخت راه فرعی ملایر- قوزان به طول هفت کیلومتر نیز فعال است و سال گذشته چهار کیلومتر از این محور تعریض شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر یادآور شد: علاوه بر این سه کیلومتر از راه فرعی ملایر- قوزان نیز در مراحل زیرسازی و روسازی قرار دارد و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب ها: راهداری ، اسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار