رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه محکمی در مذاکرات بین المللی است

بهراملو گفت:حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری پشتوانه محکمی در مذاکرات بین المللی و در برابر قدرت‌های جهانی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: امروز در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با کارکنان سازمان بزرگ جهاد کشاورزی استان همدان، در انتخابات شرکت کردیم.

او گفت: رای دادن حق هر ایرانی است که می‌تواند برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت و به تکلیف و وظیفه شرعی نیز عمل کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان هر رای را تیری به قلب دشمنان کشور و نظام خواند که همواره تلاش کرده اند اراده مردم ایران را در نیل به اهداف والای خود بشکنند.

بهراملو گفت: مشارکت بالا و رای دادن به نامزد مورد نظر مردم، موجب افزایش وفاق و همبستگی بین آنها و مسوولان در کشور خواهد شد.

او همچنین مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری را عامل ثبات و استحکام بخشی در تصمیم گیری‌های داخلی در بخش مختلف کشور عنوان کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: حضور فعال مردم را موجب تقویت بیش از پیش امنیت ملی و فراهم کردن بستر‌های لازم در زمینه کشاورزی برای پیشبرد اهداف جهاد کشاورزی در تامین امنیت غذایی کشور خواند.

بهراملو همچنین از همه همکاران بخش کشاورزی در زمینه‌های زراعت، تولید کنندگان، دامداران و همه کسانی که در عرصه کشاورزی هستند دعوت کرد با حضور پرشور در انتخابات مایه دلگرمی بیشتر مسوولان و رئیس جمهور منتخب در پیشبرد اهداف و برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز ساعت هشت صبح در هزار و ۳۱۳ شعبه انتخاباتی استان همدان آغاز شد که از این تعداد شعبه اخذ رای ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز سیار هستند.

در شهرستان همدان ۳۲۰ شعبه، ملایر ۱۹۸ شعبه، نهاوند ۱۴۹ شعبه، کبودرآهنگ ۱۴۰ شعبه، اسدآباد ۱۰۴ شعبه، بهار ۱۱۷ شعبه، تویسرکان ۱۰۴ شعبه، رزن ۸۲ شعبه، فامنین ۵۲ شعبه، درگزین ۴۴ شعبه اخذ کار رای گیری از مردم دیار الوند را در انتخابات امروز هشتم تیرماه برعهده دارند.

۲۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکار کار برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را در استان همدان برعهده دارند.

در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۶ نامزد براساس حروف الفبا شامل مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی و محمدباقر قالیباف از سوی شورای نگهبان قانون اساسی تایید صلاحیت شدند که پیش از شروع رای گیری، قاضی زاده هاشمی و زاکانی انصراف خود را از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی اعلام کردند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشور‌ها در حال برگزاری است.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار