استقرار شعب تخصصی و ویژه تخلفات و جرائم انتخاباتی در همدان

دادستان همدان، گفت: شعب تخصصی و ویژه تخلفات و جرائم انتخاباتی توسط دادستانی مستقر است.

عباس نجفی گفت: امروز مصادف با ۸ تیر روز رای‌گیری بابت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که با تاکیدات مقام معظم رهبری و احساس تکلیف همه مردم عزیز پس از شهادت رئیس جمهور و همراهانشان این انتخابات زودهنگام برگزار شد.

او گفت: تمام تلاش مجموعه اجرایی و قضایی استان و شهرستان حضور حداکثری و مشارکت پرشور با کمترین مسئله و در سلامت بالا است.

دادستان همدان گفت: در همین راستا مجموعه دادستانی شعب تخصصی و ویژه‌ای در سراسر استان پیش‌بینی کرده که این شعب ویژه تخلفات و جرائم انتخاباتی از ابتدای وقت امروز در شعب خود مستفر هستند.

نجفی گفت: علاوه بر این یکی از اقدامات بسیار خوبی که در این دوره انجام شد، کمیته امنیت روانی است که از یک ماه پیش با حضور همه دستگاه‌های نظارتی در استان مستقر شده است، چرا که عمده تبلیغات در فضای مجازی بوده و مورد رصد قرار می‌گرفت.

او گفت: جرائم و تخلفات بالافاصله تذکرات داده می‌شد و محتوا‌ها رصد می‌شد و در مواردی که فرد اصرار داشت تشکیل پرونده صورت می‌گرفت که امسال با همین رویکرد پیشرفته، پرونده‌های تشکیل شده در حوزه تخلفات انتخاباتی بسیار اندک و کمتر از انگشتان یک دست بود.

دادستان همدان مطرح کرد: همکاران ما کاملا آماده باش هستند و به صورت میدانی در حال نظارت هستند و تخلفات بررسی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار