دستگیری سارق طلا‌های پیرزن همدانی

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: زنی که اقدام به سرقت طلا‌های پیرزن همدانی کرده بود با تلاش دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی دستگیر شد.

سردار رضا زارعی گفت: پس از ارائه گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت طلا‌های پیرزنی در یکی از مناطق حاشیه شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: عوامل دایره مبارزه با سرقت پس از شنیدن صحبت‌های مالباخته، رصد و شناسایی سارق را آغاز کردند که با یک کار علمی و حساب شده سرنخ‌های از سارق به دست آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: محل اختفای سارق در یکی از مناطق شهر همدان شناسایی و عوامل پلیس آگاهی در یک عملیات سارق را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

سردار زارعی گفت: این سارق غیر بومی اعتراف کرد که هنگام جستجو برای یافتن منزل استیجاری متوجه تنها بودن این پیرزن و همراه داشتن طلا‌ها شده و در یک فرصت با ورود به منزل او اقدام به سرقت و حبس مالباخته در یکی از اتاق‌ها کرده بود.

او گفت: این زن که سابقه سرقت را در کارنامه دارد طلا‌ها را در یکی از استان‌ها غربی به فروش رساند که تلاش برای شناسایی و دستگیر مالخر نیز در دستور کار است.

سردار زارعی گفت: پس از تشکیل پرونده برای این زن، وی برای ادامه مراحل رسیدگی به پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.