رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: یک زن با همدستی یکی از همسایگان وارد منزل یک پیرزن ۹۲ ساله شده و طلا‌های او را به سرقت بردند.

سرهنگ اسدبگی گفت: پس از دریافت گزارش یک مورد سرقت در یکی از محله‌های شهر همدان بررسی این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: بررسی کارشناسان این حوزه گویای این بود که یک زن با معرفی خود به عنوان مامور بهداشت وارد منزل پیرزن ۹۲ ساله شده و پس از دادن قرص بیهوشی به مالباخته، بیش از ۱۰۰ گرم از طلا‌های او را به سرقت می‌برد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در بررسی‌های دقیق پلیس مشخص شد که این سرقت با همدستی و طراحی نقشی از سوی یکی از همسایگان ساکن در همان محل که از تنها بودن پیرزن آگاه بوده، صورت گرفته است.

سرهنگ اسدبگی گفت: سارقان پس از ربودن همه طلا‌های این پیرزن آن را فروختند، اما پس از دستگیری، طلا‌ها به مالباخته بازگردانده شد.

او گفت: ماموران پلیس آگاهی در یک عملیات این زن و مرد را که در این سرقت نقش داشتند دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی دادند.

سرهنگ اسدبگی گفت: شهروندان از نگهداری سکه و طلا در منزل پرهیز کرده همچنین پیش از ورود ماموران واحد‌های خدمات رسان به داخل مجتمع مسکونی از او کارت شناسایی مطالبه کنند.

برچسب ها: پلیس آگاهی ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.