اختصاص ۸۲ شعبه اخذ رأی به حوزه انتخابیه رزن

فرماندار شهرستان رزن از پیش بینی ۸۲ شعبه انتخاباتی اخذ رأی برای این شهرستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار دوشنبه ۴ تیر در نشست با اعضای هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری در حوزه انتخابیه شهرستان رزن ۸۲ شعبه اخذ رأی شامل ۱۴ شعبه شهری و ۶۸ شعبه روستایی پیش بینی شده است.

او گفت: از ۸۲ شعبه پیش بینی شده به تفکیک ۳۹ شعبه به بخش مرکزی شامل ۱۱شعبه شهری و ۲۸ شعبه روستایی، ۳۲ شعبه به بخش سردرود شامل سه شعبه شهری و ۲۹ شعبه روستایی و ۱۱ شعبه به بخش بقراطی اختصاص دارد که از این تعداد، ۵۹ شعبه ثابت و ۲۳ شعبه سیار خواهد بود.

غفاری آثارهمچنین با اشاره به همکاری ۱۳۰۰ نفر دست‌اندرکار و عوامل برگزاری انتخابات اعم از عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان رزن خاطرنشان کرد: این عوامل و نیرو‌ها در بخش‌های مختلف، چون اجرایی، نظارت، بازرسان، انتظامی و خدمات و اعضای ستاد انتخابات و اعضای صندوق در هشتم تیرماه آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی در سطح شهرستان هستند.

او گفت: مردم با حضور در انتخابات هشتم تیرماه بار دیگر بلوغ سیاسی و مسئولیت‌پذیری و حماسه حضور مؤثر و با نشاط خود را به نمایش خواهند گذاشت.

غفاری آثار با اشاره به آمادگی شهرستان رزن برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مردم نجیب و فرهیخته شهرستان رزن در شکل‌گیری و تداوم انقلاب و نیز در جنگ تحمیلی و در دوران سازندگی و نیز در تمام صحنه‌های انقلاب در طول ۴۵ سال گذشته نقش بسزایی داشته‌اند.

او با بیان اینکه شهرستان رزن دیار آیت‌الله نوری همدانی، آیت‌الله شهید مفتح، شهید پیران، غفاری، آیت‌الله انواری، ملاعلی معصومی‌ها، و ۳۲۰ شهید گلگون کفن، هزاران شخصیت بزرگ و مردم بی نظیر و حماسه آفرین است، گفت: شهرستان رزن همواره در انتخابات دوره‌های مختلف از مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی برخوردار بوده و در این دوره از انتخابات نیز همچون دوره‌های گذشته مردم فهیم این شهرستان با شور و شعور سیاسی خود بالاترین مشارکت حداکثری را رقم خواهند زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار