تاکید نماینده ولی فقیه در استان همدان بر رعایت تقوی در بزنگاه‌های سیاسی و انتخاباتی

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: رعایت تقوی در بزنگاه‌های سیاسی و انتخاباتی بسیار مهم است و اگر کسی بی تقوایی کرده است باید منتظر عواقب آن باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی در خطبه‌های نماز جمعه همدان، با بیان اینکه سلایق مختلف در انتخابات حضور دارند، افزود: هر کسی می‌تواند مطابق سلیقه، نامزد مورد نظر خود را انتخاب کند و به او رای دهد.

او همچنین با اشاره به حضور سلایق مختلف در انتخابات گفت: نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری تا دیروز وعده می‌دادند، اما از فردا وقت عمل کردن به آن وعده هاست و باید همه ظرفیت‌ها برای عملیاتی و اجرایی کردن برنامه‌های آنان فراهم شود.

امام جمعه همدان تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب باید تلاش کند متواضع و مردمی باشد، سلوک اخلاقی را رعایت کند و مردمداری از ویژگی هایش باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: از ویژگی‌های مردم سالاری این است که باید تابع قانون و نظر اکثریت باشیم و همه باید در مقابل نتایج این انتخابات خاضع باشیم.

او همچنین با اشاره به اینکه شهید رئیسی دچار خود برتر بینی نشد، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب در برابر تک‌تک آرا مسئول است و نباید گرفتار جناح بندی شده و یا به کاخ نشینان اعتماد کند.

خطیب نماز جمعه همدان درباره ملاک‌های تعیین وزرا گفت: گاهی ممکن است نقش یک وزیر از رئیس جمهور هم بیشتر باشد، بنابراین باید افراد موثر و خیرخواه به کار گرفته شوند و بهانه‌ای برای کار نکردن، نداشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با بیان اینکه مردم از تورم و گرانی خسته شده اند، تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب باید برای رفع مشکلات اقتصادی اقدام موثر کند.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار