امام جمعه همدان:

مشارکت در انتخابات ضامن امنیت کشور است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: حضور گسترده و آگاهانه مردم در پای صندوق های رأی، ضامن امنیت کشور است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی در خطبه های عبادی سیاسی جمعه همدان از نمازگزاران و عموم مردم خواست در انتخابات هفته‌ آینده مشارکت حد اکثری داشته باشند زیرا که موجب ثبات داخلی کشور و مایوس شدن دشمنان خارجی شدهو ضامن امنیت کشور است.

او گفت: حتی اگر خواهان تغییر نحوه‌ اداره‌ کشور هم باشیم بهترین راه شرکت در انتخابات و سپردن کار به دست دولتی کارآمد است.

امام جمعه همدان گفت: دولت جدید باید با شاخصه‌های دینی و میهنی ما سازگار باشد و مسیر دولت قبل که ریل گذاری شده است نباید قطع شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی گفت: اولویت دولت باید اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی باشد، برای اعتیاد، مشکلات خانوادگی، محیط زیست، پیری جمعیت و امور بازنشستگان برنامه داشته باشد.

نماینده‌ ولی فقیه در استان گفت: هیچکس مخالف مذاکره نیست، همه‌ مسئولان سعی در رفع تحریم‌ها دارند، اختلاف‌ها در راه کارهاست.

امام جمعه‌ همدان در ادامه از زحمات مسئولان قضایی و اقدامات نوآورانه‌ آنها در راستای مردمی شدن قدردانی کرد.

رئیس دادگستری استان همدان هم پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه با نماز گزاران سخن گفت و از دیدار چهره به چهره و حذف موانع دسترسی آسان مردم به مسئولان قضایی از قبیل میز خدمت ثابت در محل برگزاری نماز جمعه، حضو گروه ۱۰ نفره‌ مسئولان دادگستری هر هفته در یکی از مساجد شهر و هر چند هفته یکبار در شهرستان‌ها یاد کرد.

محمدی مهر همچنین به پرونده‌های مهم در دست اقدام به نیروگاه شهید مفتح، فروچاله‌ها، برداشت‌های غیراصولی از برخی معادن. اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته ۱۱۸ فقره از تعطیلی واحد‌های تولیدی جلوگیری شده که منجر به حفظ ۱۵۰ نیروی کار شده است.

او گفت: در جلوگیری از فرار‌های مالیاتی رتبه‌ نخست در کشور را به دست آورده ایم و همچنین به منظور رفع مشکل اطاله‌ دادرسی نخستین دوره‌ کارآموزی قضات را با حضور ۲۰ قاضی آغاز کردیم.

محمدی مهر در ادامه از هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط با برگزاری انتخابات برای تأمین امنیت و سلامت انتخابات خبر داد.

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار