حضور پرشور در انتخابات موجب عزت کشور است

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عزت آفرین است و کمترین تاثیر آن نگاه محترمانه کشور‌های مختلف دنیا در روابط با ایران به شمار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با حضور در شعبه انتخاباتی ضمن انداختن رای خود به صندوق گفت: هر کسی از این انتخابات به عنوان رئیس جمهوری انتخاب می‌شود، تصمیماتی که می‌گیرد، برنامه‌ها و قدرت اجرایی وی در زندگی تک تک مردم موثر است، چه کسانی که رای دادند و چه کسانی که رای نداده اند.

او گفت: بهتر است کسی را انتخاب کنیم که بیشتر منافع ما را تامین می‌کند هر چند که تحلیل‌های مردم متفاوت است و ممکن است برنامه‌هایی متعددی را که مطرح شده باشد با سلیقه‌های ما همخوانی بیشتری داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: بهر حال رئیس جمهوری انتخاب خواهد شد، اما بهتر است، رئیس جمهوری انتخاب کنیم که به احساس و منافع ما به ما نزدیکتر است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که انتخابات آبرو و عزت این کشور است و باید قدمی برای عزت کشور در دنیا برداریم.

او گفت: ممکن است برخی بگویند رأی ما خیلی تاثیر ندارد، اولا که واقعا تاثیر دارد، چون معلوم نیست از این صندوق‌ها چه کسی بیرون بیاید.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه امیدوارم قدمی برای آبروی کشور برداریم گفت: دنیا وقتی این حضور را می‌بیند در تحلیل‌ها روابط خودش با ما بازخوانی کرده و محترمانه‌تر برخورد می‌کند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی گفت: انتظار داریم انتخابات خوبی را در کشور شاهد باشیم لازم است که راه شهید رئیسی را ادامه بدهیم مردم با شرکت در انتخابات شرایط بهتری را رقم خواهند زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار