مشارکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و دینی و ملی است

استاندار همدان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری امروز به معنای تداوم راه امام راحل و انقلاب اسلامی از سوی ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی است.

علیرضا قاسمی فرزاد روز جمعه و پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رییسی و همراهان شهیدشان را گرامی می‌داریم و امیدواریم امروز شاهد حضوری یکپارچه و حداکثری از سوی ملت بزرگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم باشیم.

مشارکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و دینی و ملی است و همچنان که رهبر معظم انقلاب در لحظات اولیه رای گیری پای صندوق‌های رای حضور یافتند ما نیز به تبعیت از مقام عظمای ولایت در ساعات اولیه در پای صندوق‌های رای حضور یافتیم.

او گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای این پیام را به دنیا مخابره می‌کند مردم میهن اسلامی ما خواهان تداوم راه امام خمینی (ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

استاندار همدان گفت: کشور ما جمهوری اسلامی است و برپایه رای مردم استوار بوده بنابراین مشارکت پرشور و گسترده ملت در صحنه هایی، چون انتخابات مایه خوشحالی دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان است.

قاسمی فرزاد گفت: حضور معنادار و حماسی مردم در تقویت بنیه نظام تاثیر دارد و براساس تجارب از قبل کسب کرده حتما آرای مردم اثربخش است و فرق می‌کند که یک رییس جمهور با رای بالا انتخاب شود یا رای پایین، بنابراین از مردم تقاضا داریم امروز حضوری پرشور و گسترده بر سر صندوق‌های رای داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.