استاندار همدان:

اصناف با بصیرت خود زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند

استاندار همدان گفت:بازاریان همدان با نبوغ، درک و بصیرت ذاتی، بدنه جامعه و اقشار مردم را به سمت مشارکت حداکثری در انتخابات جهت دهی کنند.

علیرضا قاسمی فرزاد در نشست با اصناف، بازاریان و معتمدان استان به مناسبت روز ملی اصناف گفت: بازاریان همدان در انقلاب اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تاثیرگذار بودند و این قشر از جامعه در تمام مناسبت‌های مذهبی و ملی به ویژه انتخابات حضوری فعال و چشمگیر دارند.

 او با بیان اینکه اصناف همدان در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی نقش بی بدیلی دارند گفت: بازاریان همدان با نبوغ، درک و بصیرت ذاتی، بدنه جامعه و اقشار مردم را به سمت مشارکت حداکثری در انتخابات جهت دهی کنند.

 استاندار همدان گفت: حضور فرد پرتوان و اصلح در قوه مجریه راه شهید جمهور را استمرار می‌دهد و با مشارکت حداکثری کسی که توانایی لازم برای اداره جامعه را دارد به عنوان سکاندار قوه مجریه مسیر خدمت رسانی را ادامه می‌دهد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه بازاریان باید با حضور حماسی در پای صندوق‌های اخذ رای توطئه دشمن را نقش بر آب کنند گفت:اگر مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد چشم طمع دشمنان کور می‌شود و دولتی که با رای بالا روی کار بیاید قدرتمندتر است.

او با تاکید بر اینکه توانایی به اجرا درآوردن برنامه‌ها هنر است افزود: تعداد برنامه و طرح دارای قابلیت اجرایی در کشور زیاد است، اما این برنامه‌ها باید به خوبی اجرا شود و رییس جمهور باید برنامه‌ها را اجرا و پیاده کند نه اینکه فقط برنامه بنویسد.

استاندار همدان با بیان اینکه کشور با جملات و عبارات زیبا اداره نمی‌شود گفت: فرد توانا، کارآمد و فعال کسی که بتواند در شرایط سخت جامعه اقتصاد کشور، نظامات اجتماعی و سیاست خارجی را تنظیم و راه خدمت رسانی را استمرار ببخشد.

قاسمی فرزاد گفت: شهید جمهور پرتلاش تمام عمر و زندگی خود را وقف خدمت به محرومان کرد و در ۳۳ ماه خدمت‌رسانی منشا خدمات ارزشمندی بود.

او گفت: ۱۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار سفر شهید جمهور معادل ۲۰ سال از اعتبارات عمرانی استان برای همدان مصوب شد که تاکنون ۵۵ درصد آن محقق شد و پروژه‌های بلاتکلیف در حوزه‌های مختلف به ثمر رسید.

استاندار همدان احیای صنایع راکد و بازگرداندن آنها به چرخه تولید را یکی از رویکرد‌های اصلی دولت مردمی و انقلابی برشمرد و اظهار کرد: از ابتدای کار دولت سیزدهم تاکنون شاهد احیا و بازگشت به چرخه تولید ۲۷۵ واحد در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات تفریحی با مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بودیم.

قاسمی فرزاد گفت: برای حل بحران آب همدان، شهید جمهور ۱۷ هزار میلیارد ریال اختصاص داد تا پس از سال‌ها شاهد تکمیل آبرسانی از سد تالوار به این شهر باشیم.

در پایان این نشست از اصناف و بازاریان برتر استان تجلیل شد.

هشتم تیرماه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.