در دولت سیزدهم انجام شد؛

رشد ۲۷ درصدی مشترکان گاز استان همدان 

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: در دولت مردمی سیزدهم تعداد مشترکان صنعتی گاز در استان همدان ۲۷ درصد افزایش یافته است.

مجید الهیاری گفت: در دولت مردمی سیزدهم بیش از ۹۰۰ واحد تولیدی، خدماتی و صنعتی در استان همدان گازرسانی شد که این تعداد معادل ۲۷ درصد کل تعداد مشترکان در این حوزه را تشکیل می‌دهد.

او با اشاره به وجود چهار هزار و ۴۳۰ مشترک واحد صنعتی در سطح استان همدان، گفت: از این تعداد ۴۹ مشترک سی‌ان‌جی و چهار مشترک مربوط به نیروگاه است.

این مسئول، گازرسانی به واحد‌های تولیدی، خدماتی و صنعتی را یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: در این دولت ۹۳۸ واحد گازرسانی شد که نزدیک به ۲۷ درصد مشترکان را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: تا پیش از دولت شهید رئیسی سه هزارو ۴۰۰ واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی برخوردار بودند.

الهیاری گفت: بیشتر مشترکان گاز در بخش صنعت با تعداد هزار و ۶۶۲ مشترک مربوط به شهرستان بهار است.

او گفت: بعداز شهرستان بهار، شهرستان‌های همدان، ملایر، تویسرکان، کبودرآهنگ، نهاوند، رزن، درگزین، اسدآباد و فامنین به ترتیب بیشترین مشترک و خدمات گازرسانی را در حوزه صنعت دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: در طول ۲ ماهه نخست سال‌جاری ۶۷۰ میلیون مترمکعب گاز از خطوط انتقال گاز استان همدان برداشت شده است.

الهیاری گفت: در ۲ ماه ابتدایی سال گذشته ۷۳۲ میلیون مترمکعب گاز طبیعی از خطوط انتقال گاز برداشت شده بود که در مدت مشابه سال‌جاری این عدد به ۶۷۰ میلیون مترمکعب رسید و کاهش ۹ درصد را به دنبال داشته است.

او برداشت گاز طبیعی از خطوط انتقال گاز استان در فروردین سال‌جاری را به میزان ۳۷۹ میلیون مترمکعب عنوان کرد و گفت: این میزان برداشت نسبت به اردیبهشت بیشتر بوده که باتوجه به سردی و برودت هوا افزایش مصرف را به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه بیش از یک هزار و ۵۰۰ مشترک گاز به تعداد مشترکان استان افزوده شد که بیشترین مشترک مربوط به شهرستان‌های همدان، ملایر و نهاوند بوده است.

الهیاری گفت: در حال حاضر نزدیک به ۶۸۵ هزار مشترک در استان همدان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.