بازگشت تئاتر کودک و نوجوان به همدان با دستور وزیر ارشاد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به دستور وزیر ارشاد امسال مجدد در همدان برگزار و دبیرخانه دائمی تئاتر نیز در همدان راه اندازی می‌شود.

 عباس صوفی در همایش پیاده روی اهالی رسانه همدان که صبح امروز به مناسبت جشن بزرگ عید سعید غدیر و به میزبانی شرکت سیاحتی علیصدر با حضور خبرنگاران و مسئولان استانی برگزار شد اظهار داشت: از اینکه با آرای شما به نمایندگی حوزه همدان و فامنین انتخاب شدم و از اعتماد همه مردم حوزه انتخابیه تشکر می‌کنم و امیدوارم خدماتی را شایسته مردم مومن همدان ارائه دهیم.

صوفی با بیان اینکه موضوع کار در مجلس بسیار دارای اهمیت است افزود: امیدوارم با همکاری سایر نمایندگان و با وفاق بتوانیم مشکلات استان را رفع و کار‌هایی را در شایسته مردم دیار همدان انجام دهیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: در حوزه مسکن، اشتغال، سرمایه گذاری، فرودگاه و حوزه‌های مختلف در استان مشکل داریم و به آنچه لیاقت استان و مردم است نرسیدیم.

صوفی با بیان اینکه چهار سال گذشته ایام اختلاف میان دو نماینده در همدان بود و اکنون وقتی از وزرا برای حضور در همدان برای رفع مشکلات درخواست می‌کنیم هنوز ذهنیت و ترس اختلافات چندسال گذشته را دارند و با احتیاط برخورد کرده و عنوان می‌کنند که اختلافات در دوره قبل باعث می‌شد در حوزه همدان وارد نشویم؛ و ضمن تسلیت و تهنیت شهادت رئیس جمهورگفت: در ظرفیت سه سال گذشته خیلی امکان کار برای همدان وجود داشت ولی متاسفانه به دنبال اختلافات از این رشد عقب ماندیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اهالی رسانه باید مطالبه گر بوده و به دنبال رشد و بالندگی استان باشند اعلام کرد: اگر بخواهیم استان تراز اول داشته باشیم باید همه با هم برای خدمت به مردم کار کنیم.

صوفی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات فرودگاه همدان و فعال شدن فرودگاه روز گذشته به حضور محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی کشور که خود اهل کبودراهنگ همدان است رسیدیم افزود: ایشان بیان کرد که دو سال گذشته هیچ کسی از همدان به سراغش نرفته و در دوره جدید که دوره وفاق بین نمایندگان است مقرر شد هفته آینده برای برنامه ریزی و فعال شدن فرودگاه به همدان بیاید.

او با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با دستور وزیر ارشاد امسال مجدد در همدان برگزار می‌شود گفت: سال گذشته این جشنواره در یزد برگزار شد و قرار بود یزد به مدت دو سال میزبان جشنواره باشد ولی تنها یک دوره در یزد برگزار شد و امسال دبیرخانه دائمی تئاتر هم در همدان راه اندازی می‌شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگذاشتند طرح جامع همدان در میان اختلافات دو نماینده در دوره قبل به تصویب برسد و هرکس از این طرح صحبت می‌کرد انگ تباهی به او می‌زدند در صورتی که اگر چهار سال گذشته با نرخ آن زمان طبق قانون به مردم زمین می‌دادیم یک نفر با تسهیلاتی حدود ۳۵۰ میلیون تومان می‌توانست صاحب خانه شود ولی اکنون یک میلیارد تومان ضرر برای هر نفر محاسبه می‌شود.

صوفی با تاکید بر اینکه حق اختلاف با هیچ نماینده و مدیری را نداریم و به دنبال حل مشکلات مردم هستیم افزود: از رسانه‌ها تقاضا دارم در ایام انتخابات برای بالا رفتن مشارکت و انتخاب فرد اصلح تلاش کنید و به کسی رای دهید که سوابق او خدمت برای مردم بوده باشد چرا که حرف زدن از هر کسی بر می‌آید.

برچسب ها: همایش ، اهالی رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.