بازدید دادستان ایرانشهر از کشتارگاه های دام و طیور

دادستان ایرانشهر از کشتارگاه های دام و طیور این شهرستان در راستای تامین سلامت گوشت قرمز و سفید و امنیت غذایی شهروندان، با هدف بهبود وضعیت کشتارگاه دام بازدید کرد.

اکبریان دادستان ایرانشهر گفت: در این بازدید نواقص بهداشتی کشتارگاه با توجه به دستورالعمل های دامپزشکی و شبکه بهداشت احصاء شد و مقرر گردید متصدی کشتارگاه در مهلت تعیین شده نسبت به رفع نواقص اقدام نماید و در راستای حفظ بهداشت عمومی و سلامت جامعه، ساماندهی این کشتارگاه را، به طور ویژه، مدنظر مسئولین شبکه بهداشت ، دامپزشکی ، شهرداری و جهادکشاورزی قرار داد، تا با همکاری و همدلی همه دستگاه های مرتبط، بتوان از این واحد کشتارگاهی، در راستای تأمین گوشت قرمز مورد نیاز بازار شهرستان، بهره مند شد

دادستان ایرانشهر ضمن بازدید از قسمت های مختلف این واحد کشتارگاهی و لزوم رفع نواقص موجود  نسبت به برگزاری جلسه ای با مسئولین و متولیان بهره برداری از این کشتارگاه و تسریع در اجرای برنامه های راه اندازی و بهره برداری از سپتیک‌های فاضلاب، فضای داخلی کشتارگاه دام تأکید داشت و الزامات لازم را مدنظر ویژه مسؤولین قرار داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ايرانشهر و علی اکبری جانشین دادستان در اجرای مصوبات ستاد حمایت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از کشتارگاه مرغ ایرانشهر بازدید کرد. 

اکبریان در جریان این بازدید اظهار کرد: امروز شاهد اقدامات خوب برخی تولید کنندگان در چرخه تولید گوشت مرغ بودیم که با رفع موانع می‌تواند نیاز مردم برای تامین گوشت مرغ در جنوب استان را فراهم کند. 

وی گفت: بنا به دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم نظارت دستگاه قضایی بر بازار و کنترل قیمت‌ها ما این نظارت ها را به صورت مستمر انجام می دهیم. 

وی، ضمن بازدید از قسمت های مختلف کشتارگاه از جمله خط کشتار، بسته بندی و سردخانه نگهداری گوشت مرغ، به منظور افزایش کیفیت محصولات و همچنین عرضه بهداشتی محصولات تولیدی کشتارگاه، توصیه های لازم را به مسئولین فنی بهداشتی و مدیران کشتارگاه ارائه نمود. 

اکبریان، افزود: به منظور عرضه بهداشتی و تامین گوشت مرغ مورد نیاز شهروندان، علاوه بر مسئولین فنی بهداشتی، ناظرین دامپزشکی نیز به طور مستمر در کشتارگاه های طیور شهرستان حضور داشته تا بر رعایت مسائل بهداشتی در بخش های مختلف کشتارگاه از زمان ورود محموله مرغ زنده تا زمان کشتار، بسته بندی، نگهداری گوشت مرغ در سردخانه و توزیع آن نظارت و کنترل دقیق داشته باشند

برچسب ها: دادستان ، مرغداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار