معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

قدرت تمدنی ایران اسلامی سبب شده دشمنان به اهداف خود نرسند

شریفی با بیان اینکه قدرت تمدنی ایران اسلامی سبب شده دشمنان به اهداف خود نرسند گفت: قدرت فرهنگی ایران از آرایش دشمن مشخص می‌شود که یک مصداق آن شبکه‌های ماهواره‌ای و کانال‌های معاندان است.

 رضا شریفی  در جلسه با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت را از ارکان اصلی در انتخابات پیش رو بیان و اظهارکرد: ما موظف به عملیاتی کردن این ارکان در زمان برگزاری انتخابات هستیم.

وی با اشاره به اینکه مسوولان در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثابت کردند در استقلال و بی‌طرفی کامل در خدمت صیانت از آرای مردم بوده‌اند گفت: اکنون نیز با وجود ویژگی‌های منحصر به فرد این انتخابات با همان ویژگی‌ها برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: مردم سیستان و بلوچستان در سال جاری منتظر حضور شهید جمهور در این استان بودند اما توفیق دیدار حاصل نشد و تقدیر به گونه‌ای دیگر رقم خورد البته افتتاح پروژه‌ها انجام شده و در این مسیر توقفی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه پس از شهادت رئیس جمهور جریان خدمت متوقف نشده است تصریح کرد: دشمن باید بداند تحت هیچ شرایطی ریل گذاری خدمت در ایران متوقف نمی‌شود.

شریفی از نامه چند سال قبل رهبر معظم انقلاب به دانشجویان اروپایی، بیانیه گام دوم انقلاب و نامه اخیر حضرت آقا خطاب به دانشجویان آمریکایی به عنوان سه مولفه راهبردی تمدن ساز یاد کرد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه مناظره‌های انتخاباتی هنوز شروع نشده اما شبکه‌های ماهواره‌ای و کانال های معاند برای ایجاد خوراک فکری و دادن دیتای غلط به مردم میزگردهای ۲۴ ساعته تحلیلی می‌گذارند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از این میزگردها و عملیات روانی به دنبال جریان سازی انتخاباتی و تغییر محاسبات مدیران، ایجاد نارضایتی بین مردم و دادن آدرس غلط مطالبه گری در بین نخبگان است عنوان کرد: دشمن به دنبال این است که ضریب خودتحقیری را در جامعه نخبگانی ارتقا دهد.

شریفی تصریح کرد: دشمن می‌داند قدرت فرهنگی، تمدنی و گفتمانی ایران اسلامی بالاتر از قدرت نظامی و اطلاعاتی آن است و با توجه به اینکه آموزه های ایران اسلامی فراتر از محدوده جغرافیایی خود است، به همین دلیل به دنبال فروپاشی ذهنی با استفاده از خود تحقیری و ایجاد ناامنی در بین مردم هستند.

وی با اشاره به تایید صلاحیت ۶ نامزد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: فرایند انتخابات در جمهوری اسلامی فرایندی کاملاً شفاف، سریع و بر پایه قانون است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.