لزوم روایت اقدامات شهید جمهور برای افزایش مشارکت در انتخابات

فرماندار سیرجان بر ضرورت تبیین دستاورد‌های دولت سیزدهم برای انتخاب رئیس جمهور اصلح از سوی مردم تاکید کرد.

همایش «ایران قوی با مشارکت حداکثری» با حضور فرماندار سیرجان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و دهیاران روستای شهرستان سیرجان، امروز ۲۲ خرداد ماه در محل فرمانداری برگزار شد.

علی یعقوبی پور، فرماندار سیرجان در این مراسم گفت: حضور حماسی مردم از طیف‌های سیاسی گوناگون در تشییع رئیس جمهور شهید، نشان از حرکت دولت در مسیر شعار‌های انتخاباتی مردمی بودن و ایران قوی بود که این تشییع میلیونی در روز ۸ تیرماه با حضور در پای صندوق‌های رای تکمیل خواهد شد.

وی افزود: دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا در جلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی در روستا‌ها برای حضور در انتخابات نقش مهم و برجسته دارند که باید آن را ایفا کنند.

یعقوبی پور با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به توانمند سازی و رفع محرومیت در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی مناطق روستایی داشت، تصریح کرد: دهیاران به عنوان مهم ترین مجریان جهاد تبیین و با نفوذ کلام خود و به واسطه ارتباط مستقیم با مردم، تکلیف مهمی در بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی و همچنین کارنامه ۳ ساله دولت مردمی آیت الله رئیسی در این مدت زمان باقی مانده تا برگزاری انتخابات دارند.

معاون استاندار و فرماندار سیرجان بیان داشت: ستاد انتخابات شهرستان سیرجان بر اساس راهبرد و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در انتخابات پیش رو ۴ اصل مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را در دستور کار قرار داده است و برنامه ریزی و اقدامات اجرایی ستاد انتخابات حول این محور‌ها انجام می‌شود و با همین راهبرد دهیاران با رعایت اصل بی طرفی در مسیر مشارکت حداکثری فعالیت داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار