پلمب یک مرکز غیرمجاز زیبایی و لیزر در زاهدان

یک مرکز غیرمجاز زیبایی در زاهدان به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات پوست و زیبایی، شناسایی و پلمب شد

  محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در آخرین بازدید نظارتی همکاران نظارت بر درمان دانشگاه با حضور نماینده پلیس نظارت بر اماکن عمومی، یک مرکز غیر مجاز لیزر و زیبایی، در زاهدان شناسائی و با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.
 
وی با بیان اینکه صیانت از سلامت مردم وظیفه ماست گفت: به منظور صیانت از جان و سلامت مردم از هیچ اقدامی در برخورد با افراد متخلف و سودجود کوتاهی نخواهیم کرد.
 
وی با اشاره به دخالت افراد سودجو و فاقد صلاحیت در درمان گفت: دخالت‌های بی جای برخی افراد فاقد صلاحیت در امور بهداشت و درمان، سلامت و جان مردم را به خطر می‌اندازد.
 
وی از مردم درخواست نمود فریب تبلیغات اغوا کننده فضای مجازی و سطح شهر مربوط به سالن‌های زیبایی را نخورند و از مراجعه به افراد فاقد صلاحیت خودداری کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت افراد فاقد صلاحیت در امور پزشکی به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا دفتر نظارت بر درمان دانشگاه با شماره ۳۳۳۷۲۰۵۱ تماس حاصل نمایند و گزارش خود را ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.