حماس: گانتس و نتانیاهو هر ۲ آدمکش هستند

پس از استعفای دو نفر از کابینه جنگی اسرائیل، رئیس بخش سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تأکید کرد که ماهیت این رژیم خونریزی است و هیچ تفاوتی ندارد که چه کسی در کابینه حضور داشته باشد.

«سامی ابوزهری» رئیس بخش سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز یکشنبه تأکید کرد که استعفای «گادی آیزنکوت» و «بنی گانتس» از کابینه نتانیاهو، نشانگر شکست این کابینه در تحقق اهدافش است.

ابوزهری به شبکه خبری الجزیره گفت: آیزنکوت و گانتس قصد دارند در زمان مناسب و پیش از اینکه کشتی غرق شود، از آن خارج شوند».

در پی شکست‌های میدانی و سیاسی رژیم صهیونیستی در غزه و به ویژه ناتوانی در آزادی اسرای اسرائیلی، «بنی گانتس» رهبر حزب «اردوگاه دولت» ساعتی پیش از عضویت در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی استعفا داد.

گانتس طی کنفرانسی مطبوعاتی با بیان اینکه تصمیم خروج از کابینه پیچیده و دردناک است، گفت: «نتانیاهو مانع از تحقق پیروزی واقعی می‌شود. ملاحظات سیاسی در دولت نتانیاهو در مسیر تصمیمات استراتژیک در جنگ غزه سنگ‌اندازی می‌کند، پیروزی واقعی این است که آزادی اسیران قبل از ملاحظات سیاسی قرار بگیرد». 

گانتس خطاب به یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عنوان داشت: تو باید شجاع باشی و آنچه را که لازم است انجام دهی. من خواهان این هستم که ساکنان شمال به منازلشان بازگردانده شوند و یک ائتلاف منطقه‌ای شکل بگیرد، من از نتانیاهو می‌خواهم تا زمانی مورد توافق را برای برگزاری انتخابات تعیین کند و یک کمیته تحقیقات درباره شکست‌ها در ۷ اکتبر تشکیل دهد.

ابوزهری تأکید کرد که استعفا‌های نظامی و سیاسی در رژیم سیاسی، پایان ندارد و ثابت می‌کند که نظام سیاسی در این رژیم، فروپاشیده است.

وی با بیان اینکه از نظر حماس، بین نتانیاهو گانتس هیچ تفاوتی وجود ندارد، گفت: «هر دوی اینها آدمکش هستند و به دنبال نابودی هستند. به طور کلی، جامعه اسرائیل، خونریز است».

این رهبر حماس با اشاره به اینکه تا پیش از کشتار اردوگاه «النصیرات» که بیش از ۲۰۰ غیر نظامی فلسطینی به شهادت رسیدند، نقطه نظرات نهایی درباره برگه مذاکره با میانجی‌ها مطرح شده بود، تصریح کرد: هدف از این کشتار، ممانعت از حصول هر گونه توافقی بود که پایان بخش جنگ در غزه است.

ابوزهری با تأکید بر اینکه دولت آمریکا در عملیات آزادی اسرای اسرائیلی، از نظر نظامی دخالت داشت، در پایان تأکید کرد: «دولت بایدن هم از نظر جنایتکاری، کمتر از اسرائیل نیست؛ زیرا از کشتار النصیرات استقبال کرد».

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
هرکی خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه.
این حرفها دیگه فایده نداره و باد هواست. باید محکم ایستاد و مبارزه کرد. یا میمیرید یا می مونید. حامی ها هم که یکی یکی جا زدن
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
اینم دست کمی از ان عوضی آدم کش نداره وحشی ترین انسانها در اسراییل هستند به هیچ چیزی پایبند نیستند خدا لعنت که رژیم وحشی صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
استعفای این عجوز خبیث و شیطانی و
کودک کش
هیچ لکه ننگی را از دستان مزدور پاک نمیشه و
باید محاکمه و تیرباران شوند مثل خوک سقط شوند
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۸:۱۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
بسم رب شهداء و الصدقین : هر دوی این جنایتکاران و دیگر اعضای جنایتکار رژیم منحوس خبیث ملعون فاسد فاسق غارتگر تروریستی کودکش نسل کش مظلوم کش شکنجه گر هستند و در دنیا آخرت به اشد مجازات‌های درخورشان خواهند رسید دیر زود داره ولی مطمئن باشید سوخت سوز ندارد و به اشد مجازات‌های سخت درد رنج آور دنیا آخرت دچار خواهند شد مگه شوخی بازی حتی یک انسان بی گناه بی دفاع مظلوم را بکشند و تقاصش را پس ندهند و بروند پی عشق حالشان نخیر به والله قسم که تقاص بسیار سختی در دنیا آخرت پس می دهند که عبرت همگان شوند در دنیا آخرت . این خط اینم نشان خواهید دید و هیچ راه گریزی هم از این جرمها و گناهان کبیره آیی که انجام داده اند را ندارند . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
نظر بدین

چرا اعلامیه میگین خخخ
آخرین اخبار