بایدن و ترامپ چگونه برای مناظره امشب آماده می‌شوند؟

رئیس‌جمهور آمریکا برای مناظره با رقیب خود، مناظراتی ساختگی با حضور دستیاران ترتیب داده که بر تغییر نظر مردم درباره حواس‌پرتی‌های اخیر تمرکز دارد.

در حالی که به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها تمایل چندانی به دیدن مناظره جو بایدن و دونالد ترامپ در رقبای انتخاباتی این کشور ندارند، اما امکان دارد با توجه به شرایط ژئوپولیتیکی جهان، برخی اظهار نظر‌های این دو نامزد بسیار بحث برانگیز شود.

به گزارش اسپوتنیک، مناظره قرار است ساعت ۹ امشب به وقت آمریکا (ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد جمعه به وقت ایران) برگزار شود و طبق گزارش‌ها، بایدن بسیار در تلاش است تا در مناظره با حریف جمهوری‌خواه خود، شکست نخورد.

گفته شده باب بائر، وکیل شخصی بایدن ساعت‌ها ویدئو‌های مربوط به ترامپ را تماشا می‌کند تا به آماده‌سازی رئیس جمهور برای مناظرات کمک کند. همچنین برای تغییر تصویر ایجاد شده از بایدن به عنوان فردی حواس‌پرت و فراموش‌کار، یک صحنه تمرینی ساختگی با حداقل ۱۶ دستیار سابق و فعلی ایجاد شده تا بایدن را مبارزی پرجنب و جوش جلوه دهند. 

به گزارش نیویورک پست، ترامپ نیز به نوبه خود در حال برگزاری «بحث‌های سیاسی» با متحدان نزدیک است تا برای مناظره آماده شود. با این حال سخنگوی ستاد او گفت که ترامپ برای تمرین نه مناظره ساختگی با دستیاران خود برگزار می‌کند و نه تمریناتی مشابه آن انجام خواهد داد. 

اولین مناظره این دو نفر که در سال ۲۰۲۰ برگزار شد بسیار آشفته بود و دو نفر مدام صحبت یکدیگر را قطع می‌کردند. 

پیش از این، «سیمون هرش» خبرنگار آمریکایی به نقل از منابع مطلع گزارش داده دموکرات‌ها قصد دارند در صورتی که بایدن در مناظره با ترامپ قوی ظاهر نشود، وی را رد کرده و نامزد دیگری برای حزب خود معرفی کنند.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۰۸ تير ۱۴۰۳
خود ترامپ هم ی دوره ۴ساله بوده وشکست خورده.چیزی واسه گفتن نداره.یا کارهایی کرده باشه که خیلی تو چشم باشه.اینها هنرشان واستعدادشان نوکری اسرائیل هست.وهیچ چیز تو چنته ندارند.الان هم به خاطر زخمی هست که از دوره قبل خورده آمده.وگرنه نیتش کمک به آمریکا و مردم آمریکا نیست.وبرنامه ایی هم ندارد.وتمام وجودش از کینه و بخل پر شده نه خدمت به مردم آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۸ تير ۱۴۰۳
به امید پیروزی آقای ترامپ، مرد صلح طلب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۸ تير ۱۴۰۳
کل دنیا منتظر دیدن مناظره آمریکا هست چون دموکراسی رئیس جمهور امریکا هست که چندی سال ریاست جمهوری داره و به جهان رسیده رئیس جمهور از آمریکا آمده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۸ تير ۱۴۰۳
این دوتادیونه چی دارن بگن اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۷ تير ۱۴۰۳
اونجا هم نباید حرفهای دشمن شاد کن بزنن و عیب ها و فسادهای همدیگه رو لو بدن
یه سفره انقلاب آمریکا پهن هست همه نشستید هر کدوم یه بخشی رو بخورید چرا سفره رو بهم میریزید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۷ تير ۱۴۰۳
بایدن حتما وقتی ترامپ را ببینند ی راهی دیگه ای میگیره میرود تو هوا با طرف خیالی دست می‌دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۷ تير ۱۴۰۳
بایدن دلقک ترامپ دلقک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۷ تير ۱۴۰۳
مناظره واقعی که سرنوشت ۴ سال آینده ما را مشخص میکند
آخرین اخبار