هراس شدید در دفتر زلنسکی پس از مناظرات ترامپ و بایدن

درحالیکه عملکرد بایدن در اولین مناظره با ترامپ به شدت ضعیف بود، مقامات اوکراینی از ایجاد هراس در دفتر زلنسکی خبر می‌دهند.

الکساندر دوبینسکی، نماینده پارلمان اوکراین اعلام که به دلیل مناظره بین جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس جمهور  پیشین این کشور هراسی بزرگ دفتر ولادیمیر زلنسکی را فرا گرفت.

براساس گزارش آر تی،  دوبینسکی که در حال حاضر به ظن خیانت بازداشت شده است، در کانال خود در اپلیکیشن تلگرام نوشت: بزرگترین غوغا پس از مناظره ترامپ و بایدن اکنون نه در آمریکا، بلکه در اوکراین و به ویژه در دفتر زلنسکی است.

این نماینده پارلمان اوکراین معتقد است که اکنون در کی‌یف مهم است که به این سوال گیج کننده پاسخ دهد: بعد چه باید کرد؟ 

دوبینسکی افزود: با احتمال پیروزی ترامپ، زلنسکی و آندره یرماک، رئیس دفترش باید به ضرورت پایان دادن به جنگ قبل از انتخابات در آمریکا پی ببرند، زیرا پس از آن ممکن است به مشکلی برای اجرای برنامه‌های رئیس جمهور جدید تبدیل شود.

او معتقد است که اگر ترامپ بتواند در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود، ممکن است برای زلنسکی مشکل ساز شود.

این نماینده پارلمان اوکراین گفت: او (زلنسکی) می‌تواند بی‌پایان بر ضرورت بازگشت به مرز‌های ۱۹۹۱ پافشاری کند، اما برای همه روشن است که بدون حمایت از این طرح در آمریکا ( حتی دولت فعلی آمریکا دیگر از آن حمایت نمی‌کند)، این اصرار خیلی سریع از بین می‌رود.

پنجشنبه گذشته، اولین مناظره تلویزیونی بین رئیس جمهور فعلی آمریکا و ترامپ برای اولین بار در تاریخ آمریکا بدون مخاطب یا روزنامه نگار برگزار شد و ۹۰ دقیقه طول کشید. رسانه‌های آمریکایی موافق هستند که عملکرد بایدن ضعیف‌تر از ترامپ بود.

در اوایل ژوئن، زلنسکی گفت که اگر ترامپ با پایان دادن به درگیری به هزینه اوکراین موافقت کند، در صورت پیروزی در انتخابات، تبدیل به یک رئیس جمهور بازنده خواهد شد. بایدن در این مناظره چندین بار رقیب خود ترامپ را بازنده توصیف کرد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار