ژنرال‌های صهیونیست خواستار استعفای هالیوی شدند

رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند ژنرال‌های ارتش این رژیم در جلسه ستاد مشترک خواستار استعفای رئیس این ستاد شدند.

رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند در جلسه‌ای ژنرال‌های ارتش اشغالگر در درخواستی بی‌سابقه خواستار استعفای هرزی هالیوی، رئیس ستاد مشترک ارتش شدند.

براساس گزارش سما الاخباریه، روزنامه صهیونیستی معاریو در این خصوص نوشت: به نظر می‌رسد که حتی رهبران ارشد نظامی نیز آرام نیستند، اظهارات هیجان‌انگیزی در کانال ۱۲ از نشست ستاد مشترک ارتش فاش شد. جایی که به نظر می‌رسد فرماندهان ارشد ارتش به این موضوع اشاره می‌کنند که هرزی هالیوی باید زودتر مقام خود را ترک کند.

یکی از این ژنرال‌ها در جلسه ستاد مشترک گفت: ارزشی به نام مسئولیت وجود دارد. این کلمه یک معنی دارد و از یک قاعده پیروی می‌کند. بعد از قبول مسئولیت باید اقدام کنید و ما باید مسئولیت خود را انجام دهید.

یکی دیگر از ژنرال‌های ارتش صهیونیستی در این جلسه اعلام کرد: دستاورد‌های تاکتیکی زیادی وجود دارد که به دستاورد‌های استراتژیک تبدیل نمی‌شوند.

در همین حال بود که رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پاسخ گفت: ما باید متحد و آماده برای شمال (جنگ با حزب الله) باشیم.

شایان ذکر است با توجه به کاهش قابل توجه روحیه نظامیان این رژیم فعال در نوار غزه و افشاگری برخی از رسانه‌های صهیونیستی مشخص شد که برخلاف ادعای ظاهری رژیم صهیونیستی برای جنگ با حزب الله، فرماندهان و نظامیان آن آمادگی و روحیه کافی برای مبارزه با نیروهای حزب‌الله را ندارند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار