شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد:راهپیمایی خشم و انزجار ملت ایران علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه و رفح روز جمعه در استان برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای از برگزاری راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار در آذربایجان شرقی علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه و رفح در روز جمعه ۱۸ خرداد ماه خبر داد.

متن اطلاعیـه بدین شرح است:

رژیم سفاک و درنده خوی صهیونیستی همچون چندین ماه گذشته زنان و کودکان بی‌گناه و بی‌پناه و مردمان غزه بویژه رفح را با حملات ددمنشانه و وحشیانۀ خود تحت سخت‌ترین ظلم‌ها و ستم‌های وصف ناپذیر قرار داده است. نمازگزاران جمعه استان آذربایجان شرقی در استمرار اعلام همبستگی بی‌قید و شرط با مردم مظلوم غزه و برگزاری راهپیمایی جمعه‌های خشم روز جمعه هفته جاری نیز پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات نابخشودنی و تداوم نسل‌کشی رژیم جنایتکار صهیونیستی و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواستار توقف ماشین کشتار رژیم جعلی و آتش‌بس فوری در غزه بوده و حمایت خویش را از مقاومت ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد. این راهپیمایی همزمان با استان‌های گلستان و کردستان، در آذربایجان شرقی نیز برپا می‌شود و در شهر تبریز بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از سه راه مصلی به سمت میدان ساعت برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.