رئیس جمهور پیشین آمریکا که با حکم احتمالی زندان مواجه است می‌گوید با آن مشکلی ندارد، اما طرفدارانش آن را تحمل نخواهند کرد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا به فاکس نیوز گفت که اگر دادگاه نیویورک حکم کند که او در پرونده جعل اسناد تجاری مجرم است، برای محکومیت احتمالی زندان آماده است. 

به گزارش اسپوتنیک، ترامپ گفت که با زندان رفتن «مشکلی ندارد»، اما افزود که مطمئن نیست مردم آن را «تحمل» کنند. به گفته او محکومیت احتمالی‌اش احتمالا «نقطه انفجاری» خواهد بود و پذیرش آن برای عموم سخت است. 

هیات منصفه دادگاه کیفری نیویورک هفته گذشته ترامپ را که در تمام ۳۴ اتهامی که به او وارد شده بود مجرم شناخت. این اولین بار در تاریخ آمریکا است که یک رئیس جمهور سابق در جرایم کیفری گناهکار شناخته می‌شود. ترامپ مدعی شده که بی‌گناه است و افراد درگیر در محکومیت او «بیمار» هستند.

 وکلا می‌گویند محکومیت ترامپ می‌تواند از یک جریمه نقدی ساده تا حد‌اکثر چهار سال زندان باشد، اما کارشناسان می‌گویند بعید است ترامپ به زندان محکوم شود، زیرا او برای اولین بار مجرم شناخته شده و جرایم او غیر خشونت‌آمیز بوده است. به طور کلی کارشناسان می‌گویند احتمال به زندان رفتن دونالد ترامپ بسیار اندک است هرچند ناممکن هم نیست.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
بلاخره برای مملکت خودش خوب بوده برش داره
Iran (Islamic Republic of)
کوهکمری
۰۳:۳۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
انشاالله این انتخابات موجب جنگ داخلی درامریکاشود تابه سرنوشت جماهیر شوروی شود به امید خدا آه کودکانوزنان فاستین بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۳:۰۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
نگران نباش این یکی از استراتژی های پوتین است
آخرین اخبار