بیش از ۱۸ هزار واحد مسکونی در قالب تعاونی‌ها در سیستان و بلوچستان ساخته شد

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ساخت بیش از ۱۸ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن توسط تعاونی‌ها در سیستان و بلوچستان خبر داد.

حامد ویس کرمی در حاشیه آیین افتتاح از طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان   با بیان اینکه مساله افتتاح تعاونی‌های نهضت ملی مسکن بهانه‌ای برای حضور در این استان شد، گفت: بیش از ۱۸ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در قالب تعاونی در حال پیگیری و احداث است که بیش از ۵۰ درصد از ظرفیت احداث مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در این استان را تعاونی‌ها پوشش می‌دهند.

وی افزود: امروز در اولین افتتاحیه این طرح بیش از ۱۴ درصد یعنی یک‌هزار و ۶۷ واحد مسکونی تعاونی ساز است و توسط مردم مدیریت شده و به مرحله افتتاح رسیده که این مسیر با قوت ادامه خواهد داشت.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و زنجیره تولید و مسکن بر ایجاد واحدهای تولیدی در محل ساخت واحدها کمک کرده به نحوی که تعادنی‌ها کارگاه ساخت درب و پنجره و تولید بلوک سیمانی مورد نیاز ساخت را ایجاد کرده‌، حتی مصالح ساختمانی مورد نیاز را تهیه و در انبارها ذخیره کرده‌اند تا در نقاله با نرخ تورم مساله را کنترل، و هزینه تمام شده را برای مردم کاهش دهند.

وی اظهار کرد: ما نیز در معاونت امور تعاون وزارت اداره تعاون تلاش و کمک خواهیم کرد تا این روند که در سیستان و بلوچستان در حال انجام بوده با سرعت و کیفیت بهتری توسط همکاران ما در استان راهبری شود و مردم زودتر به منازل خود در قالب تعاونی‌ها دست یابند و ساکن شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.