حماس شکنجه‌های نظام‌مندی که توسط رژیم اشغالگر اسرائیل علیه اسرا انجام می‌شود را «نقض آشکار و خطرناک حقوق بشردوستانه بین‌المللی» دانست.

جنبش حماس اعلام کرد که گزارش‌ها از شرایط غیرانسانی در بازداشتگاه سدی تیمان، سطح وحشیگری و سادیسمی بودن رژیم اسرائیل علیه زندانیان فلسطینی را نشان می‌دهد.

به گزارش قدس پرس، بیانیه این جنبش پس از آن منتشر شد که یک پزشک اسرائیلی در بیمارستان صحرایی در صحرای نقب نامه‌ای را به روزنامه اسرائیلی هاآرتص ارسال کرد و در آن شرایط اسفناک و نقض حقوق اسرای فلسطینی را توصیف کرده بود.

وی در نامه‌ای خطاب به وزرای جنگ و بهداشت و دادستان کل رژیم اشغالگر گفت: همین هفته دو زندانی به دلیل جراحات پای خود را از دست دادند که متأسفانه یک اتفاق عادی در بازداشتگاه هااست.

به گفته این پزشک اسرائیلی، زندانیان فلسطینی در این مرکز با چشم بند، از نی تغذیه می‌شوند و در پوشک بدون طهارت مدفوع می‌کنند.

حماس گفت: شکنجه‌های نظام‌مندی که توسط رژیم اشغالگر اسرائیل علیه اسرا انجام می‌شود «نقض آشکار و خطرناک حقوق بشردوستانه بین‌المللی است».

این سازمان از نهاد‌های بین المللی حقوق بشر، به ویژه کمیته بین المللی صلیب سرخ خواست تا به مسئولیت‌های خود عمل کرده و اقدامات فوری برای محافظت از زندانیان فلسطینی در برابر نقض‌های وحشتناک انجام دهند.

همچنین از جامعه بین المللی و سازمان ملل خواسته شده است که اسرائیل را برای آزادی اسرای فلسطینی تحت فشار قرار دهند و تدابیری اتخاذ کنند تا سران اسرائیل را در قبال جنایاتشان پاسخگو بدانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۲۲:۲۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : تازه بعد از گذشت نزدیک به ۸۰ سال که از رژیم جعلی صهیونیستی خبیث جنایتکار اشغالگر می گذرد فهمیدین که شکنجه گران صهیونیستی سادیسم دارن ؟!!! کل قوم اسرائیل یهودی صهیونیستی در سر تا سر جهان سادیسم دارن این سادیسمشان به غربگراها و سلطنت طلبها هم سالهاست سرایت کرده همگیشان سادیسم دارن و روانپریشی هستند اگر تا آرنج دستت عسل بکنید در دهانشان بر می گردند دندانتان می گیرند میگزنتان این قوم بی صفتهای بی بته های حرامزاده مرام معرفت انسانیت نمی دانند یه مشت جنایتکار هستند که دور همدیگر مانند زامبی‌ها جمع شده اند . والسلام و صلوات التماس دعا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
این صهیونیسمهای یهودی با دزدیدن اجساد از آنها روغن میگیرند وبرای جادو جنبل استفاده میکنندلعنت بر شیاطین وخودشان
آخرین اخبار