روسیه: جنگنده‌های ائتلاف آمریکا حریم هوایی سوریه را نقض کردند

معاون مرکز روسیه برای آشتی طرف‌های مخالف در سوریه گفت: جنگنده‌های ائتلاف تحت رهبری آمریکا روز گذشته دوبار حریم هوایی سوریه را در منطقه التنف نقض کردند.

به نقل از خبرگزاری "تاس" وادیم کولیت، معاون مرکز روسیه گفت: هواپیما‌های ائتلاف ضد تروریستی بین المللی به رهبری آمریکا همچنان به ایجاد موقعیت‌های خطرناک ادامه می‌دهند.

او افزود: این اقدامات ممکن است باعث بروز حادثه یا حوادث هوایی و تشدید اوضاع در حریم هوایی سوریه شود.

وی ادامه داد: دو فروند جنگنده اف ۱۵ ائتلاف در یک روز گذشته دوبار حریم هوایی سوریه را در منطقه التنف که خطوط هوایی بین‌المللی از آن عبور می‌کند، نقض کردند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
دو کلمه از مادر عروس بشنوید. روسیه هم حرف زد.خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
بنده از حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه استقبال می کنم
۰۸:۰۶ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
بنده از حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه استقبال می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
حملات هوایی آمریکا به عراق و سوریه به طور خاص برای شعله‌ورتر کردن بیشتر درگیری طراحی شده‌اند. انگلیس باید پاسخگوی اقدامات خود در حمایت از حملات آمریکا در عراق و سوریه باشد.
حملات هوایی آمریکا به سرزمین‌های عراق و سوریه بی‌توجهی کامل واشنگتن به موازین حقوق بین‌الملل است. هدف این حملات هوایی در درجه اول دامن زدن به درگیری در منطقه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
عکس/ سرقت نفت خام سوریه توسط نیروهای آمریکایی
جولان‌‌دهی اشغالگران آمریکایی با غارت نفت سوریه و انتقال به خاک عراق نیروهای آمریکایی 60 تانکر نفت خام سرقتی از استان حسکه سوریه را به پایگاه‌های غیرقانونی خود منتقل کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
و این در حالی است که جنگنده‌های ائتلاف آمریکا جنایتکار از سال 1393 تاکنون حریم هوایی سوریه و هم عراق را نقض می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
هواپیما‌های ائتلاف ضد تروریستی بین المللی به رهبری آمریکا همچنان از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت نظامی می کند.
آخرین اخبار