معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان دشتیاری گفت: ظرفیت‌های بالقوه دشتیاری نیازمند بالفعل شدن است.

 روابط عمومی استانداری،   آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دشتیاری با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان فرمانداران شهرستان‌های چابهار راسک و سرباز و جمعی از علما، معتمدین متنفذین، سران طوایف، اعضای شورا‌ها و دهیاران در مسجد امام حسین (ع) شهر نگور برگزار شد.

رضا شریفی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان در این نشست دشتیاری را جز شهرستان‌های مهم و راهبردی استان برشمرد و افزود: ظرفیت‌های بالقوه دشتیاری نیازمند بالفعل شدن دارد.

وی ادامه داد: موقعیت راهبردی و استراتژیک شهرستان مرزی ساحلی دشتیاری منحصر بفرد است و می‌تواند نقش مهمی در توسعه استان داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مهم‌ترین ظرفیت شهرستان دشتیاری وجود سرمایه انسانی آن است، تصریح کرد: باید از این ظرفیت بی نظیر برای توسعه و آبادانی منطقه استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از سرمایه انسانی در هر جامعه‌ای موجب پیشرفت می‌شود، گفت: مطالبات و دغدغه مندی‌های مردم شورا‌ها و جوانان شهرستان دشتیاری خواسته‌های به حقی است که ما وظیفه خودمان می‌دانیم آن‌ها را پیگیری کنیم.

شریفی با تاکید بر اینکه استان سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است، ادامه داد: از همه شهروندان استان می‌خواهیم با وحدت و همدلی این حرکت رو به جلو را تسریع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار