وزیر کشور گفت: در سفر به اصفهان برخی از طرحهای این استان که نیازمند پیگیری در سطح ملی است بررسی و درباره آن‌ها با استاندار و مسوولان گفتگو می کنیم.

 احمد وحیدی وزیر کشور در ورود به اصفهان و در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی گفت: در این سفر برخی از مسائل و طرحهای مرتبط با استان اصفهان مرور می‌شود و با مسوولان و اقشار مختلف مردم این خطه از نزدیک صحبت خواهیم کرد.

 بازدید از برخی مناطق متاثر از فرونشست در اصفهان، حضور در شهرستان ورزنه و بازدید از تالاب گاوخونی، دیدار با کشاورزان و نمایندگان اصناف کشاورزان، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، نشست با فعالان اقتصادی و دانش‌بنیان استان، حضور در جلسه شورای اداری استان، حضور در جلسه قرارگاه آب، بررسی عوامل فرونشست و آلودگی هوا در استان، جلسه با فرمانداران، شهرداران و رؤسای شورا‌های اسلامی شهر اصفهان و عیادت از آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رییس حوزه علمیه اصفهان بخشی از برنامه‌های وزیر کشور و هیات همراه در سفر به استان اصفهان است.

در این سفر برخی از معاونان و مدیران کل وزارت کشور نیز احمد وحیدی را همراهی می‌کنند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م.ب
۱۱:۳۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
با سلام.... لطفا براي سالن اجلاس بين المللي اصفهان و تكميل پروژه هاي ان ( هتل و ......) و همچنين رفع مشكلات عديده شهرك شهيد كشوري كه بسيار بسيار فاقد امكانات است هم اقدامي گردد... با تشكر
آخرین اخبار