دو ملی پوش والیبال به گیتی پسند اصفهان پیوستند.

بنابر اعلام باشگاه گیتی پسند«علیرضا مباشری» و «مهدی بیاتی» دو ملی پوش والیبال تیم‌های ملی بزرگسالان و امیدایران پس از  مذاکرات انجام شده با مدیران گیتی پسند برای حضور در لیگ برتر والیبال در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ به جمع شاگردان سعید عقیلی پیوستند.

علیرضا مباشری بازیکن اسبق تیم ملی والیبال ایران متولد اصفهان و در پست قدرتی زن فعالیت می‌کند و سابقه حضور در تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران و همچنین کسب متعدد قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد.

حضور در باشگاه‌های بانک سرمایه، فولاد سیرجان، سپاهان، گل گهر، ایفا سرام و قهرمانی آسیا با تیم خاتم اردکان از دیگر سوابق این بازیکن  است.

مهدی بیاتی نیز بازیکن ۲۰ اصفهانی با ۲۰۴ سانتی متر قد سابقه حضور در تیم‌های فولاد سیرجان و فولاد مبارکه سپاهان را در لیگ برتر و همچنین حضور در تیم ملی جوانان ایران در پست سرعتی زن در کارنامه دارد.

 پیش از این، سعید عقیلی سرمربی، سعید سلیمی مدیر و همچنین محمد (هومن) باقری کاپیتان و پاسور فصل گذشته تیم گیتی پسند در سمت‌های خود برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ابقا شده و موسی سخاوی لیبرو فصل گذشته چادر ملو اردکان، عرفان جلالی نژاد قدرتی زن سابق پاس گرگان، شایان سپهری فرد سرعتی زن فولاد سیرجان و بنیامین ایگدری پشت خط زن سابق پاس گرگان  و امیر حسین خانی بازیکن فصل قبل هورسان رامسر نیز به این تیم اضافه شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار