استاندار اصفهان گفت: تلاش و پیگیری امور مردم تا آخرین ساعت خدمت متوقف نمی‌شود.

استاندار اصفهان در نشست شورای اداری استان گفت: در تحویل و تحولات امور به دولت چهاردم نباید مسیر خدمت‌رسانی به مردم خدشه‌دار شود.


سیدرضا مرتضوی خطاب به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان، افزود: تا مادامی که هر کدام از ما توفیق خدمت به مردم را داریم باید خود را در یک دوی امدادی تصور کنیم و پیگیری اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان نیز با جدیت دنبال می‌شود.

 
او گفت: کنگره بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی را در پیش داریم و از همین رو باید هماهنگی‌های لازم اجرا شود و اربعین حسینی همانند سال‌های گذشته باشکوه برگزار شود.


سیدرضا مرتضوی همچنین از همه دست‌اندرکاران انتخابات‌های اخیر در استان قدردانی کردو افزود: مشارکت مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری بسیار دلگرم کنند بود که از این رو از مردم فهیم استان نیز صمیمانه قدردانی می‌کنیم.


او  ادامه داد: شرکت‌های برق و آب استان درایت لازم را داشته باشند، تا در این روز‌های گرم سال بدون هماهنگی قبلی در هیچ حوزه اقتصادی قطعی برق نداشته باشیم.


استاندار اصفهان گفت: دولت بعدی باید بر ریل مطمئن سوار شود از این رو ضروری است بستر را به نحوی تعیین کنیم تا مدیران آینده اولویت‌های استان را بدانند و از این موضوع استفاده کنند.


مرتضوی در خصوص نهضت ملی مسکن نیز گفت: جلسات هفتگی مسکن استان ترک نشده و انتظار می‌رود در روز‌های آینده با تلاشی دو چندان این طرح در مسیر تکمیل و اجرا قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.