مراکز اهدای خون اصفهان، خمینی شهر، کاشان، نجف آباد، شهرضا، خوانسار و گلپایگان در تاسوعا وعاشورای حسینی فعال است.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به اهدای خون مردم ایثارگر استان در روز‌های تاسوعا و عاشورا گفت: در قالب پویش اهدای خون، فرهنگ حسینی، نذر عاشقان در استان اصفهان، مراکز اهدای خون خواجو وخمینی شهر از ساعت ۰۷:۳۰ تا ۱۶، مرکز اهدای خون کاشان، نجف آباد شهرضا، خوانسار و گلپایگان هم از ۰۷:۳۰ تا ۱۳ در روز تاسوعای حسینی فعال است.


کیان دهراب پور افزود: همچنین فردا در روز عاشورای  حسینی هم مراکز اهدای خون اصفهان وخمینی شهر از ساعت ۰۷:۳۰ تا ۱۴ و مراکز اهدای خون کاشان، شهرضا، نجف آباد، خوانسارو گلپایگان از ساعت ۰۷:۳۰ تا ۱۳ پذیرای خون گیری از عزاداران حضرت سید الشهدا (ع) است.


مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تاکید کرد: اهدای خون و نذر خون را فقط به مناسبت‌های خاص موکول نکنیم.


وی گفت: درخواست می‌شود مردم فهیم و همیشه در صحنه استان این عمل خدا پسندانه را از ابتدای ماه محرم تا پایان صفر ادامه دهند.


مدیرکل انتقال خون اصفهان افزود: امسال در اصفهان پویش اهدای خون، فرهنگ حسینی، نذر عاشقان همچون سراسر کشور از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر با همکاری مردم، نهادها، ادارات و سازمان‌ها برگزار خواهد شد.


دهراب پور گفت: نیاز به خون و فرآورده‌های خون همیشگی است و مراکز خونگیری ما آمادگی دارند در این ایام، پذیرای اهداکنندگان محترم در طول دو ماه عزاداری باشند؛ و ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌ها با هماهنگی روابط عمومی می‌توانند برای اهدای خون مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار