دیده ‎بان حقوق ‌بشر در گزارشی اعلام کرد افغانستان گواه یکی از بدترین فجایع بشردوستانه در جهان است.

دیده ‎بان حقوق ‌بشر در تازه‌ترین گزارش خود در مورد افغانستان گفت این کشور همچنان گواه یکی از بدترین فجایع بشردوستانه در جهان است.

این گزارش حاکی از آن است که دو سوم جمعیت افغانستان از ناامنی غذایی رنج می‌برند.

در این گزارش آمده است توقف ناگهانی بیشترین کمک‌های جامعه جهانی در پی تسلط طالبان بر افغانستان و سیاست‌های طالبان از جمله ممنوعیت‌های آموزشی و کاری آنان با سازمان ملل و بخش‌های غیردولتی، وضعیت را در این کشور بدتر کرده است.

پیش از این سازمان ملل متحد نیز بارها از گسترش دامنه فقر، ناامنی غذایی و نبود بودجه به هدف ادامه کمک‌های بشردوستانه در افغانستان هشدار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ف
۲۳:۱۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
تریاک نکارند که کل دنیا را به فنا بکشند گندم ومواد خوراکی بکارند دنیا باید جلوی مواد غذای به افغانستان را بگیرد تا مجبور شوند گندم بکارند همه می‌دانند سود تریاک صد هزار برابر گندم هست وهمه کشورها بلدن وحصاب هم دستشان هست
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۶:۳۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
افغانستان همه چی دارد .فقط مشکل این است که اولاد خیلی می اورند قدیم ها از ده اولاد دونفرشان زنده می ماند امروز بخاطر پزشک ودارو همه می مانند ودر نسل دوم ده برابر می شوند .لذا باید در حد وسط زاد وولد داشته باشند نه هر شخصی به سی سال نرسیده پنج شش اولاد بیارند .برخی اشخاص هستند نان ندارند اما یک وقت ده تا پانزده تا اولاد دارد .که خب اینها همه خانه ،مسکن ،حقوق وغیره هر کدامشان نیاز دارند .
آخرین اخبار