مقتدی صدر همه فعالیت این جریان را برای یک سال تعلیق کرد

رهبر جریان صدر در عراق، ضمن تعلیق همه فعالیت این جریان برای دست کم یک سال، از بسته شدن حساب توییتری خود تا اطلاع ثانوی خبر داد.

«مقتدی صدر»، رهبر جریان صدر بامداد امروز (جمعه) در پیامی در حساب کاربری خود در توییتر، تعلیق فعالیت این جریان برای دست کم یک سال و تعطیلی مرقد پدرش «سید محمد صدر» در نجف اشرف تا پس از عید سعید فطر را اعلام کرد.

مقتدی صدر همچنین در بیانیه خود اعلام کرد به جز نماز جمعه و ستاد نشر آثار و دفتر پدرش سید محمدصادق صدر، تمامی فعالیت‌های این جریان صدر برای یکسال متوقف می‌شود.

به خبرگزاری رسمی عراق (واع)، رهبر جریان صدر در پیام توییتری خود در این باره آورده است: این که اصلاحگر عراق باشم و نتوانم جریان صدر را اصلاح کنم، گناه است و این که به رهبری جریان صدر ادامه دهم در حالی که اهل قضیه و برخی مفسدان در آن هستند و برخی معایب داشته باشد، مسئله بزرگی است.

«اهل قضیه» مفسدانی هستند که ضمن اعلام بیعت با صدر شایعه کردند همزمان با تصمیم صدر برای شرکت در اعتکاف، امام مهدی (ع) در کوفه ظهور خواهد کرد.

در ادامه پیام صدر همچنین آمده است: بنابراین تعلیق همه جریان (صدر) به جز نماز جمعه، سازمان میراث (خاندان صدر) و دفتر سید شهید (پدرش) برای مدتی که کمتر از یک سال نباشد را از مصلحت می‌دانم، تا اول در پیشگاه پروردگارم و دوم در برابر پدرم از همه این‌ها اعلام برائت کنم.

صدر در پایان نیز ضمن اعلام این که مرقد پدرش در نجف اشرف تا بعد از عید سعید فطر بسته می‌شود و تصمیم‌های کنونی بی درنگ از همین امشب به اجرا درمی آیند، نوشت: پروردگارا به آن چه بیخردانمان کردند، بر ما مگیر؛ به خدا سوگند من از آن‌ها خسته شده ام و آن‌ها نیز از من خسته شده اند.

رهبر جریان صدر دقایقی پس از آن نیز، در پیام دیگری در حساب توییتری خود، اعلام کرد که این حساب تا اطلاع ثانوی بسته شده است.

مفسدان «اهل قضیه» که خود را وابسته به جریان صدر معرفی می‌کنند، با انتشار ویدئو در شبکه‌های اجتماعی مدعی شده بودند که مقتدی صدر همان امام زمان است و بر همین اساس نیز با وی بیعت کرده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۷:۵۱ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
النجاة فی الصدق.
آخرین اخبار