استاندار آذربایجان شرقی گفت: نگاه بلند رهبر معظم انقلاب به مردم تبریز و تحلیل عمیقشان از نقش تاریخ ساز تبریز و آذربایجان فوق‌العاده مهم و ارزشمند است.

آقای عابدین خرّم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دیروز با جمعی از مردم تبریز گفت: رهبر معظم انقلاب در تمام این دیدار‌ها عنایت ویژه‌ای به مردم تبریز داشته‌اند و روز گذشته هم یک شور و حال وصف‌ناپذیر و یک ارتباط قلبی و معنوی بین این مردم و رهبرشان اتفاق افتاد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هر سال از یک زاویه جدید به جایگاه و نقش تعیین‌کننده تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازند که باید بیش از پیش در بیانات ایشان تامل کنیم.

وی در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص مشکلات اقتصادی کشور و تاکید ایشان بر اینکه تولید باید به رشد و ثبات اقتصادی و کنترل تورم منجر شود گفت: در استان آذربایجان شرقی بعد از سفر رئیس جمهور یک حرکت خوبی در حوزه اقتصاد شروع شده و یک وحدت و هماهنگی خوبی بین مجموعه اقتصادی و بخش خصوصی استان شکل گرفته است.

آقای خرّم ادامه داد: ما در استان شعار دولت سیزدهم مبنی بر ایران قوی را این‌گونه اجرا کرده‌ایم که ایران قوی باید بخش خصوصی قوی داشته باشد و مردم در اقتصاد مشارکت داشته باشند و اگر این مهم اتفاق بیافتد مشکلات اقتصادی قابل حل است.

وی اظهار داشت: امروز در استان آذربایجان شرقی ۱۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی در حال انجام است که امیدواریم موجب ترقی و رشد اقتصادی استان و کشور شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.