رئیس سازمان صمت فارس گفت: با هم افزایی و تعاملی دوسویه بین سازمان صمت فارس و پردیس شرکت‌های دانش بنیان فارس گام‌های مهمتری درجهت تولید محصولات صادراتی دانش‌بنیان، با کیفیت و ارزشمند را برداریم.

حمیدرضا ایزدی گفت: همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان علمی استان و کشور در حوزه فناوری و نوآوری‌ها جهت تولید محصولات دانش‌بنیان توام باتوان نیروی انسانی متخصص و ماهر فرآیندی اساسی و اثرگذار بر تقویت صنعت، تولید و اقتصاد است.

او با اشاره به اهمیت شرکت‌ها و صنایع بزرگ در حوزه دانش بنیان گفت: اقتصاد دانش بنیان موجب کاهش هزینه‌های تولید، ارتقاء بهره وری و افزایش کیفی محصولات رقابت پذیر است.

رئیس سازمان صمت استان فارس با تاکید برکمک به شرکت‌های دانش بنیان و نتیجه محور بودن فعالیت‌ها گفت: فارس و شیراز با توجه به شرکت‌ها و کارخانجات بزرگ نیز دارای زیرساخت، پتانسیل و قابلیت‌های بسیار مناسبی در توسعه شرکت‌های دانش بنیان دارد که ضرورت دارد؛ استان جایگاه و رشد بهتر و بیشتری را در کشور به خود اختصاص دهد.

مظفر والی رئیس پردیس شرکت‌های دانش بنیان استان فارس نیز در این مراسم گفت: این دفتر یک دفتر راهبردی و فرصتی مناسب جهت تکمیل زیست بوم نوآوری و فناوری در صنعت استان است.

او گفت: پردیس شرکت‌های دانش بنیان فارس با همکاری مخترعان، نخبگان و تعدادی زیادی از شرکت متعدد و برخوردار از ظرفیت‌های بالای علمی و عمدتا متکی بر جوانان شکل گرفته است.

به صورت مستمر میزخدمت مختص شرکت‌های دانش بنیان برگزار و ضمن نیاز سنجی مشکلات این شرکت‌ها مرتفع و رفع موانع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار