معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس از برگزاری مسابقات آسیایی هندبال با حضور ۱۳ کشور به میزبانی شیراز و صدرا خبر داد.

محمد فرخ‌زاده در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات آسیایی هندبال با رئیس فدراسیون هندبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: تقویت گردشگری ورزشی و سلامت و بهبود روابط بین‌الملل از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات آسیایی هندبال به میزبانی استان فارس است.

او، میزبانی جمهوری اسلامی در مسابقات آسیایی هندبال را دستاوردی مهم برای فارس به همت رییس فدراسیون استان فارسی آن برشمرد و افزود: از این رویداد بین‌المللی برای آشنایی جهانیان با ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی فارس بهره خواهیم برد.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس با اشاره به اتحاذ تدابیر لازم برای برگزاری شایسته این مسابقات بین‌المللی گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با شهرداری شیراز و صدرا همکاری‌های خوبی در حوزه‌های حمل و نقل، تبلیغات، زیباسازی شهری و... انجام خواهد شد.

فرخ‌زاده از هماهنگی با شهرداری و مراکز اقامتی شهر صدرا به منظور برگزاری شایسته این مسابقات خبر داد و افزود: با توجه به برگزاری رویداد‌های سلامت‌محور ورزشی در استان، در طول برگزاری مسابقات جهانی هندبال بازدیدی هوایی از زیرساخت‌های سلامت، مراکز فرهنگی، ادبی، جاذبه‌های طبیعت‌گردی و... به منظور تنوع بخشی و معرفی ظرفیت‌های فارس به شرکت‌کنندگان اقدام خواهد شد.

او با بیان اینکه مسابقات آسیایی هندبال با حضور ۱۳ کشور به میزبانی شیراز و صدرا برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برگزاری این رویداد ورزشی باعث تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازدید مهمانان از مراکز فرهنگی و تاریخی به عمل آمده است.

فرخ‌زاده با اشاره به جایگاه ارزنده استان فارس به عنوان قطب سلامت و درمان کشور افزود: با برگزاری مسابقات ورزشی در رده‌های ملی و بین‌المللی به دنبال ترویج سلامت در جامعه هستیم.

به گفته معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح بین‌المللی زمینه‌ساز تقویت ورزش حرفه‌ای و رشد زیرساخت‌های ورزشی خواهد شد.

مسابقات آسیایی هندبال به میزبانی شیراز و صدرا از تاریخ ۱۲ شهریور به مدت ۱۳ روز برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار