مدیراجرایی موکب حضرت احمدبن موسی (ع) از تهیه و تامین زمین جهت ساخت وساز زائرسرای حضرت احمدبن موسی (ع) در کربلای معلی خبر داد.

جلسه هماهنگی خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در اربعین ۱۴۰۳ موکب حضرت احمدبن موسی (ع) در شیراز برگزار شد.

مدیراجرایی موکب حضرت احمدبن موسی (ع) در این نشست از تامین زمین زائرسرا و حسینیه حضرت احمدبن موسی (ع) در کربلای معلی به متراژ ۲۰۰۰ مترنیز خبر داد و گفت: به یاری خدا، به زودی فرایند ساخت‌وساز زائرسرا و حسینیه آغاز خواهد شد.

هاشم جمالی، هدف از احداث زائرسرای احمدبن موسی (ع) را تسهیل در اسکان زائران استان فارس در کربلای معلی به صورت دائمی و در طول سال عنوان کرد.

مدیر اجرایی موکب حضرت احمدبن موسی (ع) با بیان اینکه فرایند ساخت زائرسرا ان‌شاءالله با همت خیرین در ایام اربعین ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد، از عموم مردم استان فارس و خیران درخواست کرد تا با مشارکت فعال به جهت کمک در ساخت زائرسرا از طریق شماره حساب‌های زائر سرا یا بامراجعه حضوری به دفتر موکب در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع)، خادمین خود را یاری کنند.

در ادامه این جلسه که با حضور تمام مسئولان کمیته‌های اجرایی موکب حضرت احمدبن موسی (ع) برگزار شد، برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای برپایی موکب و خدمت به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین ۱۴۰۳ در کربلای معلی صورت گرفت.

مکان موکب حضرت احمد بن موسی (ع) در کربلای معلی همچون سنوات گذشته در شارع شهدا و شارع روضتین است و این موکب آماده پذیرایی و اسکان و ارائه خدمات در اربعین ۱۴۰۳ خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار