جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به تعداد مواکب اربعینی این استان، فارس را یکی از استان‌های پیشتاز در خدمت‌رسانی به زائران اربعین دانست.

سردار هاشم جمالی در حاشیه بازدید از موکب اوقاف فارس در شهر نجف اشرف، گفت: استان فارس یکی از استان‌های پیشتاز در امر خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در کشور است.

او از فعالیت ۱۰۸ موکب از استان فارس در ایام اربعین در داخل و خارج از کشورمان خبر داد و افزود: این تعداد مواکب نشان دهنده پیشتازی استان فارس در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

جمالی با بیان اینکه مواکب خوبی هم در داخل و هم در کشور عراق و مسیر پیاده‌روی اربعین و سایر نقاط برپا شده است، افزود: در ورودی شهر نجف اشرف موکب اداره اوقاف و شهرستان مرودشت خدمات شایسته و در خور شأنی را به زائران اربعین ارائه می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: در این موکب درمانگاه، محل استراحت، سرویس‌های بهداشتی، حمام و اغذیه مناسب به بهترین نحو به زائران ارائه می‌شود.

او در پایان ضمن قدردانی از خادمان زائران امام حسین (ع) که با همه وجود به زائران خدمت می‌کنند، چنین اقداماتی را مقدمه‌ساز ایجاد وحدت قلوب مسلمین و شیعیان دنیا دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار